Inlägg från: Anonym (Ehh nä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ehh nä)

Nätdejting hårt jobb för killar

Och du tror att den första killen som skriver till en tjej automatiskt är den rätta?

Som tjej måste jag först sålla bland alla dickpicks och alla meddelanden med ett "hej, knulla?"... Sen måste jag sålla bland dom som inte kan ta ett nej. Sen får jag möjlighet att titta på utbudet och konstaterar att majoriteten av männen är i fel ålder eller bor på fel plats eller vill fel saker.

Och du tror fortfarande att jag bara lutar mig tillbaka och kan välja?

• Anonym (Ehh nä)
    Anonym (Biologi) skrev 2021-01-15 09:21:19 följande:

Fortfarande gör du en bråkdel av det jobbet killarna gör.

Exakt vilket jobb gör killarna?

Skickar dickpicks?

Skickar spam till random bunt med samma innehåll, "hej, lust att ses?" (underförstått knulla)

Kommenterar snygg häck på bilden?

Frågar om man har snapchat innan man ens säger hej?
  • Anonym (Ehh nä)

Rent konkret... Vad har du tänkt för lösningar?

Kvinnor och män väljer ju redan partners dom inte vill ha för att de inte hittat nåt annat och inte blir de lyckliga av det direkt. Bara läsa här på Familjeliv om kvinnor som skaffar barn med män som är totalt ointresserad och inte tar ansvar och alla män som efter ett halvårs samboskap inser att det inte blir något mer sex resten av livet då det tydligen är ointressant för henne...

• Anonym (Ehh nä)

Intressant iakttagelse på Tinder i somras när jag var där.. Av dom som swipade på mig var ungefär jämnt fördelat på : utländska män jag inte ens vet om de existerat, gifta män kring 60, unga killar i min vuxna sons ålder samt vanliga män i varierande ålder som är varken snygg eller ful.

Jag hade den klassiska vanliga halvtaskiga helkroppsbilden tagen i hallspegeln.. Jag är dessutom kurvig/mullig. Swipade tillbaka på nästan alla och bara några få började skriva men ingen verkade särskilt intresserad..

Bytte jag bild till en helkroppsbild tagen av riktig fotograf under en modellfotografering så byttes swiparna ut och blev galna och verkligen alla från 18 upp till 75 raggade järnet ... Fanns ingen röd tråd what so ever. Swipade jag tillbaka drällde det in mängder av märkliga meddelanden..

Svar på tråden Nätdejting hårt jobb för killar