• Anonym (Undrar)

    Kollega intresserad

    Har en kollega på jobbet som pratar mycket med mig och är nyfiken på mitt liv. Han frågar om allt möjligt om mina barn,hur jag mår,vart jag har varit när jag varit ledig från jobbet. Upplever att han söker kontakt med mig. Väldigt lite information men är han intresserad?.

  • Svar på tråden Kollega intresserad
  • Anonym (kaffedraken)

    Svårt att veta. Men du är på rätt ställe, här vet många allt om andra människor.
    Jag tycker det låter som att han gillar att snoka, kanske en blivande stalker?

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-01-17 10:14:29 följande:

    Svårt att veta. Men du är på rätt ställe, här vet många allt om andra människor.

    Jag tycker det låter som att han gillar att snoka, kanske en blivande stalker?


    Nej det tror jag inte han är trevlig. Känns inte som en stalkerkille.
  • Anonym (strunt)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-17 10:07:22 följande:

    Har en kollega på jobbet som pratar mycket med mig och är nyfiken på mitt liv. Han frågar om allt möjligt om mina barn,hur jag mår,vart jag har varit när jag varit ledig från jobbet. Upplever att han söker kontakt med mig. Väldigt lite information men är han intresserad?.


    Spelar det någon roll? DU bestämmer över DITT liv. Är du i en relation eller är du singel? Är du själv intresserad av kollegan som något mer än kollega?
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-17 10:26:22 följande:
    Nej det tror jag inte han är trevlig. Känns inte som en stalkerkille.
    Att han är trevlig betyder inget. Finns otaliga exempel på motsatsen. Jag är också trevlig, det säger många kvinnor till mig. Här på Familjeliv är jag mest känd som rubbad äckelgubbe som tror jag är yngre och att alla unga kvinnor vill ha mig.
  • Anonym (Igen)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-17 10:26:22 följande:

    Nej det tror jag inte han är trevlig. Känns inte som en stalkerkille.


    Är du intresserad av honom som mer än kollega och kanske vän?

    Är du ensamstående?
  • Anonym (Vet ej)

    Helt omöjligt att veta av din beskrivning. Är du intresserad av honom så visa det och se hur han reagerar!

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (strunt) skrev 2021-01-17 10:28:28 följande:

    Spelar det någon roll? DU bestämmer över DITT liv. Är du i en relation eller är du singel? Är du själv intresserad av kollegan som något mer än kollega?


    Jag är singel och jag är intresserad av något mer.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Igen) skrev 2021-01-17 10:29:47 följande:

    Är du intresserad av honom som mer än kollega och kanske vän?

    Är du ensamstående?


    Jag är singel
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Igen) skrev 2021-01-17 10:29:47 följande:

    Är du intresserad av honom som mer än kollega och kanske vän?

    Är du ensamstående?


    Jag är intresserad av mer än som kollega eller vän
Svar på tråden Kollega intresserad