• Anonym (Gör han?)

    Märker din man om du fejkar orgasm?

    De gånger jag har sex när jag inte är kåt kan jag inte få orgasm och fejkar därför. Ofta dem gångerna brukar han fråga mig om jag fick orgasm, som om att han nästan märker att jag inte fick orgasm på riktigt. Ingen tidigare som jag haft sex med har märkt när jag fejkat orgasm. Tror ni han märker? Märker er man när du/ni fejkar orgasm?

  • Svar på tråden Märker din man om du fejkar orgasm?
  • Anonym (H)

    Ja han vet när jag inte får orgasm eftersom det kramar åt eller pulserar när jag kommer.

  • Anonym (Gör han?)
    Anonym (H) skrev 2021-01-17 10:52:26 följande:

    Ja han vet när jag inte får orgasm eftersom det kramar åt eller pulserar när jag kommer.


    Så han vet direkt när du fejkar då?
  • Anonym (fejk)
    Anonym (H) skrev 2021-01-17 10:52:26 följande:

    Ja han vet när jag inte får orgasm eftersom det kramar åt eller pulserar när jag kommer.


    Fast så går att fejka också. Jag har fejkat och det har mest skett när man är i ny relation och inte känner varann så bra. Då har jag ibland fejkat för att jag inte orkat förklara och det är väl det klassiska, att man inte vill att han ska bli besviken efteråt. Dumt jag vet! Men om relationer har fortsatt ett tag och man lär känna varann mer så har jag ändå ibland fortsatt fejka och jag är helt säker på att det inte går att skilja på hur det känns när jag får riktig orgasm och när jag har fejkat. Jag har faktiskt ibland gjort medvetna muskelsammandragningar efter att min riktiga orgasm avtagit, just för att killen inte vid ett annat tillfälle, skulle veta hur det funkar på just mig.
    Tack och lov behöver jag inte göra så längre för jag har en underbar man och vi har så bra sex att jag får orgasm varje gång. 

    Jag vill bara förklara att det går att fejka en hel del, om man går in för det. Jag vet också rätt många killar som sagt att de absolut skulle märka om tjejen fejkade, och att några till och med sagt att de vet att jag inte gjorde det för det märktes att jag fick orgasm (men jag fick inte det)
  • Anonym (K)

    Ingen aning, det har aldrig hänt att jag fejkat. Varför skulle jag göra det? Han har full förståelse för att det ibland funkar sämre. Kan ju vara stress, var jag är i cykeln etc. som spökar. Då brukar jagchet enkelt säga att det är bättre vi har fokus på honom den här gången.

    Händer ju honom också att allt inte klaffar och då gör vi istället tvärtom. Kommunicera med era sexpartners för fasen....

  • Anonym (H)
    Anonym (Gör han?) skrev 2021-01-17 11:06:53 följande:

    Så han vet direkt när du fejkar då?


    Jag fejkar inte. Ibland har jag inte ork eller lust att komma och då är jag öppen med det. Njuter av att bara vara nära ibland
  • Anonym (Gör han?)
    Anonym (K) skrev 2021-01-17 11:14:45 följande:

    Ingen aning, det har aldrig hänt att jag fejkat. Varför skulle jag göra det? Han har full förståelse för att det ibland funkar sämre. Kan ju vara stress, var jag är i cykeln etc. som spökar. Då brukar jagchet enkelt säga att det är bättre vi har fokus på honom den här gången.

    Händer ju honom också att allt inte klaffar och då gör vi istället tvärtom. Kommunicera med era sexpartners för fasen....


    Min man tar så illa upp när jag inte kommer, därav att jag fejkar.
  • Anonym (Gör han?)
    Fiona M skrev 2021-01-17 11:16:36 följande:

    Du gör dig själv en otjänst att hålla på så.


    Hur menar du?
  • Fiona M
    Anonym (Gör han?) skrev 2021-01-17 11:29:31 följande:

    Hur menar du?


    Anonym (Gör han?) skrev 2021-01-17 11:29:31 följande:

    Hur menar du?


    Hur tror du han skulle känna om han visste att du fejkade?

    Om man känner att man måste fejka är det nåt som brister i kommunikationen och det vore bra att jobba på den biten.
  • Anonym (Gör han?)
    Fiona M skrev 2021-01-17 11:32:27 följande:

    Hur tror du han skulle känna om han visste att du fejkade?

    Om man känner att man måste fejka är det nåt som brister i kommunikationen och det vore bra att jobba på den biten.


    Jag vet inte, han tänder så mycket på att jag får orgasm

    så jag vill unna honom det.
Svar på tråden Märker din man om du fejkar orgasm?