• Mon 18 Jan 2021 21:41
    438 visningar
    1 svar
    1
    438

    Mår så dåligt, har blivit lämnad

    Hej,

    Jag har blivit lämnad av dejten som jag hunnit bli kär i. Han tyckte inte att vi passade men jag trodde vi passade perfekt... Jag fattar ingenting verkligen... Finns inget hopp för mig när det gäller dejting. Jag hann bli så förbaskat kär på nolltid. :''( Någon snäll som vill skicka PM, snälla? <3

  • Svar på tråden Mår så dåligt, har blivit lämnad
  • Wed 20 Jan 2021 14:22
    #1
    StudierKemi skrev 2021-01-18 21:41:24 följande:

    Hej,

    Jag har blivit lämnad av dejten som jag hunnit bli kär i. Han tyckte inte att vi passade men jag trodde vi passade perfekt... Jag fattar ingenting verkligen... Finns inget hopp för mig när det gäller dejting. Jag hann bli så förbaskat kär på nolltid. :''( Någon snäll som vill skicka PM, snälla? <3


    Det klart att det måste kännas jobbigt för dig. Att du har öppnat upp dig så tidigt och sedan blir sviken är förstås en kämpig sak för dig.

    Jag tänker att du får fundera över vilka lärdomar du kan dra av detta och sedan gå vidare. Ett bra sätt att bearbeta är att du pratar med andra om vad som har hänt.

    Om du blivit alltför bränd kanske du ska hålla tillbaka känslorna innan du har mer fast grund att stå på i en relation. Eller också så tycker du att det är så viktigt att vara genuin att du tar ev. efterkommande smällar för att du satsar mycket känslomässigt i inledningsfasen.

    I vilket fall är jag säker på att du kommer resa dig från det här. Det finns en person för dig också, även om du inte har hittat denne än!
Svar på tråden Mår så dåligt, har blivit lämnad