• Erik83

Tjejer, gillar ni att bli slickade i stjärten?

Jag har den kanske udda (och äckliga?) fetischen att slicka kvinnans vackra stjärt. Många jag varit med har älskat det, medans andra förskräckt lett mig undan när jag närmar mig. Vad tycker ni tjejer generellt om tungan där bak?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, gillar ni att bli slickade i stjärten?
  • enable007
    Anonym (Okej) skrev 2021-01-19 23:34:01 följande:

I eller på? Älskar att bli slickad i, runt hålet, och att bli pullad med tungan i hålet

Denärhet!
  • Anonym (Tipp)

Har jag något i rumpan så kommer jag nästan direkt. Den är otroligt känslig och förstärker hela sexupplevelsen. Min man brukar ofta penetrera mig där när han ger mig oralsex och orgasmerna blir helt magiska. Men när min man vill slicka där kan jag inte alls slappna av och njuta alls. Funderar bara på om det är tillräckligt rent (vilket det borde vara då jag är noga med hygien osv)... Om min man förklarat att det är en fetisch för honom så kanske jag hade kunnat slappna av och njut då det är en känslig punkt för mig.... Men det kräver nog tillit och att han verkligen älskar det.

• Anonym (frun)

Hade maken fått för sig något sådant(skulle lyckligtvis aldrig hända) hade jag på ren instinkt sparkat till honom. Och aldrig någonsin pussat honom igen. 

• Anonym (Vivi)

Gillar starkt att både slicka och bli slickad, att ge och få

Gudomligt skönt och något jag absolut inte skulle vilja vara utan.

Svar på tråden Tjejer, gillar ni att bli slickade i stjärten?