Vad gör jag nu?
Nope.. Du ska inte vänta på bruden. Du ska ta hand om dig själv.. Klämma inte dig fast.
Nope.. Du ska inte vänta på bruden. Du ska ta hand om dig själv.. Klämma inte dig fast.
det skulle vara ett tankstreck inte ett frågetecken där...Alltså, det är klart att han inte ska vänta om han inte tycker att hon är värd det, men annars? Varför skulle han inte kunna tycka att hon var värd att ge lite tid?
Men vilken konstig fråga! Så lång tid han tycker att det är värt besväret så klart. Om detta nu verkligen är "the one" så kanske han faktiskt tycker att hon är värd det. Jag menar inte att han bara ska sitta hemma och rulla tummarna i väntan, utan bara att han måste ge sig till tåls om han vill ha en framtid med henne. Tycker han att det är för jobbigt så får han ge upp tanken på henne; konstigare än så är det inte.
Ja, det har du så klart rätt i - om hon verkligen säger att hon inte är intresserad längre så är det ju inte lönt att sitta och vänta. Jag menade mer om hon är öppen för att ge det en chans bara de går lite lugnare fram, så är det bara att ge henne den tiden; det är inget han kan skynda på.
Jag vet inte mate. Om ni värkligen va menade för varandra hon skulle kontakta dig tycker jag.
Hon måste ta sin ego åt sidan. Du har gjort allt.