• Anonym (M)

    Hur släppa taget? Fastnat i sorg

    Hej!

    Jag och mitt ex gjorde slut för 2 veckor sedan, efter att jag fick reda på att han varit otrogen mot mig i princip hela våran relation. Haft sex med andra tjejer varav en flera gånger. När jag fick reda på detta så gick vi skilda vägar, då jag aldrig kan förlåta det och han sa även att han inte har känslor kvar.

    Detta är/var min första vuxna relation och jag trodde jag hade hittat killen jag skulle gifta mig med. Jag hade INGEN aning om vad han gjorde bakom ryggen på mig. Vi har brutit all kontakt men jag saknar honom så mycket att det gör fysiskt ont i kroppen och vet inte hur jag ska ta mig ur detta.

    Jag pluggar en tung utbildning på universitetet och med distansstudierna är jag bara hemma nu. Klarar knappt av studierna längre och har tappat det helt. Fått flytta hem igen då jag bodde hos mitt ex. Jag orkar inte ta mig upp ur sängen och jag skäms så mycket att jag kan sakna en person som gjort mig så fruktansvärt illa.

    Känns inte som att någon förstår mig, mina vänner finns där men de tycker mer bara att jag ska skita i honom och släppa allt. JA, men hur?! Jag har så mycket kärlek kvar för den här killen.

    Jag vill inte ha honom tillbaka (tror jag) men jag älskar honom och det känns som att jag gräver mig ner djupare hela tiden och jag vet inte hur jag ska ta mig upp ur det här hålet.

    Om någon känner igen sig eller bara vill komma med pepp skulle det vara guld värt.

  • Svar på tråden Hur släppa taget? Fastnat i sorg
  • Långbenopluto

    Fastnat i sorg? Men nej, det har ju bara gått två veckor, hjärtesorg kan ta lång tid.

    Bara att härda ut, det kommer gå över, jag lovar!

    Håll dina tankar upptagen av annat.

  • Anonym (Tid)

    Låt det ta tid.