BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Jag är i mitten av v 18 nu. Har lite funderingar kring det här med flytningar. Kommer inte riktigt ihåg hur det var med dottern. Den senaste veckan känns det som om flytningarna ökat, vattniga, så det känns fuktigt i trosorna av och till. Inte hela tiden, men vissa dagar och mindre andra dagar. Funderar på om det ska vara så eller om det kan vara något annat på g?
Har ultraljud i morgon så borde kanske ställa frågan då, men vill kolla hur ni upplever det.
Jag har också upplevt det de senaste veckorna, så det är nog normalt!
Hej, syns mina inlägg? Känner att jag inte fått någon respons.. Hur som helst undrar jag en sak gällande RUL. Kan man få könet skrivet på en lapp? Har någon av er fått det? Vill helst det skall bli en överraskning för både mig och min man, då vi skall ha baby gender reveal den 29 maj.
Hej, syns mina inlägg? Känner att jag inte fått någon respons.. Hur som helst undrar jag en sak gällande RUL. Kan man få könet skrivet på en lapp? Har någon av er fått det? Vill helst det skall bli en överraskning för både mig och min man, då vi skall ha baby gender reveal den 29 maj.
Jag känner rörelserna väldigt sällan, typ någon gång per kväll. Och de är fortfarande svaga, mest som ett litet fisksprattel. Är en bit nedanför naveln, fem-tio cm kanske?
Lycka till på ultraljudet!
Vi har total namntorka! Till förra barnet hade vi ett flicknamn och ett pojknamn (visste inte kön då heller). Ut kom en pojke. Nu gillar vi inte flicknamnet lika mycket längre, så det går bort, och det bästa pojknamnet är ju upptaget av vår son! :)
Nu kan jag kanske svara bättre på din fråga. Var på ultraljud idag (inte rul) och frågade då om man kunde se kön och det kunde hon. Hon frågade om hon skulle säga det rakt ut eller skriva det på en lapp med tanken å att maken inte kunde vara med. Så ja, det borde inte vara omöjligt att få det på en lapp