• Anonym (Fs)

    Porr

    Hej, jag upptäckte på min pojkvöns dator att han hade 500gb med naked teens porr där, och va en massa snapchatbilder som va nedladdade, kan lix anmäla han, gråter varje kväll och mår skit, han ska väl inte kolla på 14 åriga flickor när han är 30 år gammal.. vi har inga barn jag är lite yngre än han också o ser väldigt liten/ung ut, men han raderade allt och lovade att aldrig mer kolla på det, för mig känns det som otrogenhet .. och vi har sex varje dag och jag har ju skickat sjukt mkt nakenbilder till han, så varför kollar han på andra tjejer? Känner mig sjukt sviken och förnedrad han har lixom småsystrar som är 14 och så kollar han på så unga tjejer, vad ska jag göra.. ska jag kanske bara dra? Nu har han börjat tjata sönder om att vi ska skaffa barn efter det där, tänk om jag får barn med han o får en dotter elr nåt om han kommer kolla på henne konstigt då.. känns bara som att han är en äckelgubbe

  • Svar på tråden Porr
  • neverpreggo

    Jag skulle radera porren och göra slut. Var noga med att du får med dina egna bilder. Hebefiler brukar inte ändra sig utan han kommer att sukta efter tonåringar hela livet.


     

  • Anonym (Samma)

    Jag upptäckte exakt samma med min kille för 10 år sedan. Då var han 27 och jag 17. Bara teens. Han lovade att sluta men 10 år senare har han aldrig slutat bara blivit bättre på att dölja det. Det är en sexuell läggning, herbefileri.

    Om jag hade vetat att han aldrig skulle sluta hade jag lämnat han första gången jag upptäckte detta istället för att lita på att han skulle sluta. Jag startade tillochmed en tråd här på familjeliv för ca 8 år sedan och förklarade min situation. Många svarade att "vänta tills du är över 25 då kommer de bli mindre och mindre sex sen ligger ni inte alls". Jag trodde inte på dem, följde inte deras råd om att lämna. Kan säga idag att de hade helt rätt.

    Lämna han! Gör inte samma misstag som mig.

    Du kommer bli förstörd. Sjäkvklart finns de en chans att din kille inte kmr ljuga som min för att kunna fortsätta men hans sexuella läggning är ändå som herbefil.

  • Anonym (Samma)

    Din hjärna kommer troligtvis försöka normalisera och förminska det här för att de är den lättaste vägen.

    Tillslut kommer du tänka att du kanske överreagerar.

    Men du överreagerar inte!!!

    Kan inte säga nog hur viktigt det är att du lämnar han innan du hamnar i min sits. Det du skriver var exakt som jag skrev här på fl för flera år sedan, därför jag blir så berörd!

  • Anonym (Fs)

    Jag ska faktiskt flytta hem till min syster imorgon, men han säger hela tiden, du kommer komma tillbaka.. och om ett halvår har vi väl en bebis påväg också.. men nej tänker jag vill bara spy när han säger så, jag har sakt att vi inte ska göra slut och så bara att jag bara behöver lite tid, men endå flyttade jag 60 mil för hans skull sen upptäcker jag det där.. men jag flyttar tillbaka till min familj o alla mina vänner, men så har jag tänkt också att jag kanske överreagerar och att det kanske inte är så farligt och kanske borde komma tillbaka sen.. det där är inget man vill se, och som du säger att det bara blivit värre, de tankarna har slagit mig att det kommer bli det så kanske bara bäst att göra någonting nu, jag har inte ens vågat säga till mina vänner elr familj varför jag flyttar hem igen skäms för hans skull.. men sen försöker han så sjukt mkt för att det ska bli bättre

  • Jonnynilsson

    Dumpa och gå vidare. Ränderna går aldrig ur en tiger. Alltså en läggning försvinner inte av sig självt. Möjligtvis går det att dämpa den med till exempel KBT men den kommer aldrig att försvinna.

  • Anonym (Samma)
    Anonym (Fs) skrev 2021-01-26 12:33:29 följande:

    Jag ska faktiskt flytta hem till min syster imorgon, men han säger hela tiden, du kommer komma tillbaka.. och om ett halvår har vi väl en bebis påväg också.. men nej tänker jag vill bara spy när han säger så, jag har sakt att vi inte ska göra slut och så bara att jag bara behöver lite tid, men endå flyttade jag 60 mil för hans skull sen upptäcker jag det där.. men jag flyttar tillbaka till min familj o alla mina vänner, men så har jag tänkt också att jag kanske överreagerar och att det kanske inte är så farligt och kanske borde komma tillbaka sen.. det där är inget man vill se, och som du säger att det bara blivit värre, de tankarna har slagit mig att det kommer bli det så kanske bara bäst att göra någonting nu, jag har inte ens vågat säga till mina vänner elr familj varför jag flyttar hem igen skäms för hans skull.. men sen försöker han så sjukt mkt för att det ska bli bättre


    Det kommer komma en period av tvivel på om du tagit rätt beslut. Det är normalt och en process i att gå vidare. Det viktiga att komma ihåg är att tvivlet INTE bror på att du tagit fel beslut utan endast är en del i bearbetning.

    Låt han sitta hemma själv med sin patetiska teenporr och återvänd aldrig någonsin till han.

    Jag kan inte förklara hur illa däran du kommer bli om du återvänder, så vad du än gör gå aldrig tillbaka.

    Herbefileri är som sagt en sexuell läggning. Inget man kan styra över även om man vill. Han kan försöka hur mycket han vill, han kan ändå inte ändra sin läggning.

    Han har visat vem han är. Suttit med sina teens trotts att han hade dig! Han har gjort sitt val och de är försent för ursäkter nu. Du förtjänar bättre!

    Fan vad starkt av dig att flytta! Jag är så glad för din skull. Kom ihåg att din reaktion du fick när du fick reda på det är är den "sanna" och "rätta". Du överreagerar INTE.

    Och jag är ganska så säker på att han kommer vara igång med teensen redan dagar efter du flyttat :(

    All lycka till!
  • Anonym (Sigrid)
    Anonym (Fs) skrev 2021-01-26 12:33:29 följande:

    Jag ska faktiskt flytta hem till min syster imorgon, men han säger hela tiden, du kommer komma tillbaka.. och om ett halvår har vi väl en bebis påväg också.. men nej tänker jag vill bara spy när han säger så, jag har sakt att vi inte ska göra slut och så bara att jag bara behöver lite tid, men endå flyttade jag 60 mil för hans skull sen upptäcker jag det där.. men jag flyttar tillbaka till min familj o alla mina vänner, men så har jag tänkt också att jag kanske överreagerar och att det kanske inte är så farligt och kanske borde komma tillbaka sen.. det där är inget man vill se, och som du säger att det bara blivit värre, de tankarna har slagit mig att det kommer bli det så kanske bara bäst att göra någonting nu, jag har inte ens vågat säga till mina vänner elr familj varför jag flyttar hem igen skäms för hans skull.. men sen försöker han så sjukt mkt för att det ska bli bättre


    Du överreagerar inte alls. Gör slut och blocka honom så att du inte lockas kontakta honom igen. Det där är ingen person du vill slösa tid på, än mindre skaffa barn med. Att han dessutom inte tar dig seriöst utan säger att du kommer komma tillbaka gör allt bara värre. 
  • Anonym (Micke)

    14 år ?   Hur vet du att bilderna var på 14 åringar ?

    Det är olagligt, det vet alla !

  • Anonym (sjungminsång)

    gött å va singel, slippa ha övervakare

  • Anonym (-)

    För det första så är han hebefil. Och det är otrohet att titta på porr.

    Gör slut!

Svar på tråden Porr