• Citronsaft

Anmäla polis??

Tror tyvärr inte du får mycket för det även om det blir anmält. Är väl som att anmäla en läkare. "Dom gjorde vad situation krävde". Tråkigt att du behövt uppleva att samhället sviker. Var försiktig i fortsättningen vem du lär känna och släpper in i ditt liv.

• Citronsaft
    Anonym (Arg) skrev 2021-01-31 01:06:57 följande:

Det är just därför jag vill ta detta vidare.

HUR Kan dem ens få för sig att köra honom tillbaka till mig efter att jag tillkalla dem för att jag var rädd och han dessutom inte ens bor med mig. Det är fruktansvärt. Sinnessjukt. Har inga ord . Kommer aldrig mer ringa polisen när jag är i fara eller behov. För uppenbart gör dem intr sitt jobb bra!

Jag fick tillkalla polis pga att han blev obehaglig och ändå så kör dem hit honom igen. Jag förstår verkligen inte hur dem tänkte där.

Jag pratade med grannen idag och hon blev så arg. Jag frågade om hon ville vara mitt vittne och hon sa självklart.

Nu kände jag mig rädd för han inte tålde ett nej För sex. Men tänk om han nu skulle slå mig eller våldta mig och så sen köra hit honom igen? Ah jag har inga ord längre

Garanterat så att som missat den tidigare rapporteringen. Är han dessutom papperslös så har man kanske inte haft så bra info. Och så har han uppgett din adress som närmsta anhörig/boende. Samt som dom ville bli av med honom..
Svar på tråden Anmäla polis??