• Anonym (bromslådan)

Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker

Någon mer som rest tillbaka i tiden och kollat på hur Agnetha Fältskog såg ut på 70-talet? Hon var ju helt sjukt vacker, ju! Riktig blond ängel med gudabenådad röst och en liten tight stjärt på det.

Tycker du Agnetha var vacker under 70-talet? Vad med henne var vackrast? Och vad var fulast eller minst vackrast?

• Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker
  • Anonym (Kip)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 15:03:21 följande:

På de bilderna har hon platt mage och kvinnliga höfter. Att ha breda höfter innebär inte att man är mullig.

Är du helt säker på att du är heterosexuell? Inget fel om du inte är det.

Pelle är både kort och flugvikt, i alla fall enligt honom själv i många trådar. Han har ofta en väldigt aggressiv framtoning mot män som har ett annat ideal än kvinnor med en väldigt låg fettprocent. För att inte tala om hur mycket aggressioner han brukar uttrycka mot feta, småfeta eller bara otränade, även smala, kvinnor. Av den simpla anledningen att smala och mkt vältränade kvinnor inte ger honom den uppmärksamhet han tycker att han förtjänar.
  • Anonym (dancing queen)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 14:52:56 följande:
    Men du skrev ju att rumpan var för fläskig? Liksom, what? Jag fattar inte hur du kan få den till det. Ursäkta.
    Jo men den är faktiskt fläskig på de flesta bilder och videos med Abba. Inget fel i det men långt ifrån liten och fast om man säger så. Fridas var liten och nätt, min smak av rumpa. Som du förstår så gillar jag absolut inte dagens oproportionerade och gigantiska rumpor. Ser sjukt ut!
  • Anonym (W)

Hennes breda fylliga runda gungande skinkor var bland de sexigaste som någonsin existerat.

• Anonym (bromslådan)
    Anonym (dancing queen) skrev 2021-01-31 15:28:23 följande:
    Jo men den är faktiskt fläskig på de flesta bilder och videos med Abba. Inget fel i det men långt ifrån liten och fast om man säger så. Fridas var liten och nätt, min smak av rumpa. Som du förstår så gillar jag absolut inte dagens oproportionerade och gigantiska rumpor. Ser sjukt ut!
    Jag är med dig, förutom i början. Hur får du den till att vara fläskig? Om vi utgår från bilderna jag postade i TS. Alltså, jag fattar faktiskt inte.

Däremot förstår jag din smak.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Kip) skrev 2021-01-31 15:21:41 följande:

Pelle är både kort och flugvikt, i alla fall enligt honom själv i många trådar. Han har ofta en väldigt aggressiv framtoning mot män som har ett annat ideal än kvinnor med en väldigt låg fettprocent. För att inte tala om hur mycket aggressioner han brukar uttrycka mot feta, småfeta eller bara otränade, även smala, kvinnor. Av den simpla anledningen att smala och mkt vältränade kvinnor inte ger honom den uppmärksamhet han tycker att han förtjänar.

Jag är normal viktig. BMI på 21 tror jag. Men tränar 5-6 ggr i veckan också.

Jo, jag matchar med smala och vältränade kvinnor. Men de flesta bor i Stockholm och de dejtar bara Stockholmare.
  • Anonym (bromslådan)
    Anonym (W) skrev 2021-01-31 15:32:27 följande:

Hennes breda fylliga runda gungande skinkor var bland de sexigaste som någonsin existerat.

"Gungande"? Vet inte riktigt hur jag ska tolka din målande beskrivning ...
  • Anonym (W)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 15:37:42 följande:

"Gungande"? Vet inte riktigt hur jag ska tolka din målande beskrivning ...

Tror få andra skulle ha svårt att tolka innebörden .
  • Anonym (bromslådan)
    Anonym (W) skrev 2021-01-31 15:39:47 följande:
    Tror få andra skulle ha svårt att tolka innebörden .
    En stor, fet, dallrande stjärt?
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 15:34:50 följande:

Jag är normal viktig. BMI på 21 tror jag. Men tränar 5-6 ggr i veckan också.

Jo, jag matchar med smala och vältränade kvinnor. Men de flesta bor i Stockholm och de dejtar bara Stockholmare.

Haha, ja självbedrag är den överlägset bästa bevararen av självkänslan! (För feta kvinnor liksom småttiga män)
  • Anonym (bromslådan)

Fler bilder. Finns det ingen som håller med mig när jag säger att hennes bakdel var liten och tight?

Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker