• Anonym (bromslådan)

Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker

Någon mer som rest tillbaka i tiden och kollat på hur Agnetha Fältskog såg ut på 70-talet? Hon var ju helt sjukt vacker, ju! Riktig blond ängel med gudabenådad röst och en liten tight stjärt på det.

Tycker du Agnetha var vacker under 70-talet? Vad med henne var vackrast? Och vad var fulast eller minst vackrast?

• Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker
  • Anonym (bromslådan)
    Anonym (chris) skrev 2021-01-31 21:07:30 följande:
    Nej, du kan inte ha missat vad white trash är.... 
    Ett rasistiskt uttryck. Du borde skämmas.
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 20:55:54 följande:

Inte i början av karriären. Hade började i fjädervikt 66 kg.

Ja, hans fru var inge märkvärdig.

Fast ändå, han h a r någon. Till skillnad från.. "Fast i Sthlm swipar de minsann höger, fast sen blir det inget, för jag bor fel" ("och de få snygga o smala på hemmaplan vill bara ha långa män") *snyft*
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Kip) skrev 2021-01-31 21:33:31 följande:

Fast ändå, han h a r någon. Till skillnad från.. "Fast i Sthlm swipar de minsann höger, fast sen blir det inget, för jag bor fel" ("och de få snygga o smala på hemmaplan vill bara ha långa män") *snyft*

De flesta vill nog ha långa män. Men problemet är snarare att det knappt finns några smala singlar här. Om de dyker upp är de hett villebråd. Då de är så hett eftertraktade. Eller så kommer de med ett antal barn med i paketet.
  • Anonym (chris)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 21:12:50 följande:

Ett rasistiskt uttryck. Du borde skämmas.

Verkligen inte, ras är något vi måste börja tala öppet om. Dock är wt inget rasistiskt eftersom att det inte drar alla vita över en kam.
  • Anonym (E.)

Nä. Jag tyckte att hennes glugg förstörde allt. Men visst var hon vackrare än Anni-Frid!

• Anonym (glugg)
    Anonym (E.) skrev 2021-02-01 00:38:47 följande:

Nä. Jag tyckte att hennes glugg förstörde allt. Men visst var hon vackrare än Anni-Frid!

glugg som är så jäkla hett!
  • Anonym (bromslådan)
    Anonym (E.) skrev 2021-02-01 00:38:47 följande:

Jag har för mig att hon fixade till den på senare år.
  • Anonym (Kent)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 19:20:05 följande:
    Och vad menar ni exakt?
    Vad är det du inte förstår? Vad gungande skinkor innebär? Har du aldrig varit på en badstrand?
  • Anonym (bromslådan)
    Anonym (Kent) skrev 2021-02-01 08:57:52 följande:
    Vad är det du inte förstår? Vad gungande skinkor innebär? Har du aldrig varit på en badstrand?
    Ja, ni tycker också hennes rumpa var mullig/fet/slapp/fläskig/whatever?
  • Anonym (Coronatrött)
    Anonym (Kip) skrev 2021-01-31 19:08:47 följande:
    Uppgradering till Brad Pitt nu! Har du vuxit fem cm också?
    Jag verkligen gillar inte Brad Pitts utseende. Tycker att han ser ut som en typiskt ryss, "Ivan". Gillar inte slaviska anletsdrag hos män.
Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker