Inlägg från: toughshit |Visa alla inlägg
  • toughshit

Blivit kär i en "missbrukare"

Nej nej nej nej! Snälla, lämna skiten för dina barns skull. Säger detta av erfarenhet, då jag själv har barn med en missbrukare.

Lämna medan du kan.

• toughshit
    Anonym (J) skrev 2021-01-31 21:57:30 följande:

Säger detsamma. Har också barn med en missbrukare och det är ett helvete många gånger. Du kommer ALDRIG få honom att sluta. Det är bara naivt att tro det. Ni har inga barn tillsammans så spring medan du kan!!! För dina barns och din egen skull, lämna! Ditt liv kommer bli så mycket sämre annars. Lovar.

De är så otroligt manipulativa, och dum som man är låter man sig gång på gång luras av att saker och ting ska bli bättre. Det finns INGET som TS kan göra för att hjälpa honom. INGET blir bättre om han själv inte vill det, och tar tag i det på egen hand.

Hon kommer att förstöra sitt och sina barns liv om hon stannar.
  • toughshit
    Anonym (Hmm) skrev 2021-01-31 22:30:15 följande:

Han är väkl ingen skit? Opassande för ts visst. Men det är fortfarande en människa och du vet inte ett skit om hans bakrund. Sluta ha sådana fördomar. Annars kan du ju börja titta på hur många kvinnor som brukar tram och mdma eller alkohol. Väldigt många gör det faktiskt. Är dom skit också de eller?

Betee dig.

Jag har inte skrivit att han är en skit. Knark är skit.

Ett tips är att inte hetsa upp dig över dina egna antaganden.
  • toughshit
    Anonym (Hmm) skrev 2021-01-31 22:30:15 följande:

Han är väkl ingen skit? Opassande för ts visst. Men det är fortfarande en människa och du vet inte ett skit om hans bakrund. Sluta ha sådana fördomar. Annars kan du ju börja titta på hur många kvinnor som brukar tram och mdma eller alkohol. Väldigt många gör det faktiskt. Är dom skit också de eller?

Betee dig.

Jag har inte skrivit att han är en skit. Knark är skit.

Ett tips är att inte hetsa upp dig över dina egna antaganden.
  • toughshit
    Anonym (Hmm) skrev 2021-01-31 23:54:47 följande:

Vi fattar båda två vad du menade. Snälla vi skriver ändå på familjeliv sidan där kvinnor får hata män helt fritt.

Mem visst, du kan ljuga för andra om du så vill. Ser rakt igenom det du skrev dock.

Hoppas du mår bättre snart.
Svar på tråden Blivit kär i en "missbrukare"