Satisfyer bra grej?
Har hört talas om en vibrator, Satisfyer, som jobbar med lufttryck om jag fattat det rätt. Finns liknande som heter Womanizer tror jag.
Någon som har provat?
Bra grej?
Några tips om användandet?
Har hört talas om en vibrator, Satisfyer, som jobbar med lufttryck om jag fattat det rätt. Finns liknande som heter Womanizer tror jag.
Någon som har provat?
Bra grej?
Några tips om användandet?
Älskar den!! Kör inte bara på klitoris utan även en bit ner mellan blygdläpparna. Vinklar den mycket och flyttar runt. Den är underbar!
Den är grym. Gillar man den inte så kanske en wand ett likvärdigt alternativ. Jag brukar variera mellan dessa. Båda ger underbara orgasmer snabbt.
Får man kapa tråden lite, ni som har den har ni haft den länge?
Min första var helt fantastiskt, räckte med någon minut så var orgasmen där som ett brev på posten. Men den gick såklart sönder i ett nafs, och alla (iaf 4st) som jag beställt efter det har varit en total flopp:(
Inte ?sugit? alls lika bra som den första, någon av er andra som upplevt samma?
Blandade känslor. Hade dels behövt ett större munstycke som täcker mer och inte bara klitoris typ. Sen ger den ju mest stimulans ovanpå. Om man behöver mer som "massage" så kanske den inte funkar så bra. Så är det för mig iaf. Den är bra och trevlig på alla sätt men absolut ingen orgasm-garanti för mig. Bättre för egen hand isf.
Får man kapa tråden lite, ni som har den har ni haft den länge?
Min första var helt fantastiskt, räckte med någon minut så var orgasmen där som ett brev på posten. Men den gick såklart sönder i ett nafs, och alla (iaf 4st) som jag beställt efter det har varit en total flopp:(
Inte ?sugit? alls lika bra som den första, någon av er andra som upplevt samma?
Ska hämta paketet på posten idag. På söndag är det Alla Hjärtans Dag...
Ska hämta paketet på posten idag. På söndag är det Alla Hjärtans Dag...
Tips
Vuxenkul.se
Rabattkod
Sungen20
20% rabatt :)
Köpte en till min fru, och en Fleshlight ( lösvagina ) till mig för att pigga upp sexlivet lite, var orolig hon skulle ta illa upp, men det var uppskattat!
Hon har aldrig använt sexleksaker innan, men denna har hon även när jag inte är med,,,, mysigt!
Köpte en till min fru, och en Fleshlight ( lösvagina ) till mig för att pigga upp sexlivet lite, var orolig hon skulle ta illa upp, men det var uppskattat!
Hon har aldrig använt sexleksaker innan, men denna har hon även när jag inte är med,,,, mysigt!
Hon kände sig alltså hotad av en fitta av plast? Jag förstår mig inte på kvinnor som fungerar så. Fråga henne hur hon kan motivera sin dubbelmoral så kanske hon tänker till.
Jag förstår inte varför en del kvinnor anser att sexleksaker för män är motbjudande. Men så finns det ju kvinnor som blir svartsjuka om mannen runkar övht i ett förhållande. Väldigt missunnsamt beteende och tankesätt.