Satisfyer bra grej?
Har hört talas om en vibrator, Satisfyer, som jobbar med lufttryck om jag fattat det rätt. Finns liknande som heter Womanizer tror jag.
Någon som har provat?
Bra grej?
Några tips om användandet?
Har hört talas om en vibrator, Satisfyer, som jobbar med lufttryck om jag fattat det rätt. Finns liknande som heter Womanizer tror jag.
Någon som har provat?
Bra grej?
Några tips om användandet?
Finns ingen man i världen som kan stimulera som denna maskin. Skulle hellre vara ensam med denna än att vara i ett förhållande utan.
Som sagt, väldigt intensiv, blir väl kanske lite väl mycket. Så vi använder den ändå inte så mycket.
Det vi däremot använder mycket är en wand (med sladd). Den kan vara ungefär lika intensiv och snabb som en satisfyer, men är enklare att variera med, och går att använda lite överallt, liksom. Men ja, den är större, och ja, den är dyrare. Men det är den vi använder mest.
ÄLSKAR min womanizer, orgasmgaranti!
Underbar!!! Blött blir det....
Tack för svar, hon kommer tydligen antingen att hata den eller älska den så mycket att jag blir helt överflödig... :-O
Jag har och har provat den otaliga gånger, men nej.
Har testat leksaker/hjälpmedel i mängder, men inget slår äkta vara eller de kommer inte ens i närheten av äkta vara!
Jag har och har provat den otaliga gånger, men nej.
Har testat leksaker/hjälpmedel i mängder, men inget slår äkta vara eller de kommer inte ens i närheten av äkta vara!
Jag har bara prövat vid ett par tillfällen men tyckte det var ganska obehagligt. Kändes liksom torrt och inte skönt även om jag fick orgasm. Efteråt tycker jag att klitoris blev mindre känslig under några dagar men kanske bara inbillning. Jag vågar i alla fall inte pröva igen.
Ta den i rumpan