Link92 skrev 2021-02-19 10:17:11 följande:
Jag tror jag ägglossade på CD 10 eller 11 denna cykel..känns ju inte som att det är nog med tid för ett piggt ägg? Är kanske allt solljus och vårvinterkänslor som snabbat på det hela, eller har ni några tankar?
Blir inte klok på min cykel just nu. Från ÄL på dag 21-22 till 14 till 10-11... Åt inte så mycket rosenrot denna cykel så tror inte den ställt till med detta.
Jag har haft ÄL på dag 11 de senaste månaderna och ja, det känns lite för tidigt. Det ska ändå vara ok, men inte optimalt. Efter att ha googlat en massa så verkar det bero på östrogendominans, har inte hittat nåt annat. Säg gärna till om du kan luska ut nåt annat! Skumt att din cykel ändras så. Men visst kan det oxå finnas en del fördröjning? Man hör ju att man bör vänta minst 3 månader för att få resultat av vissa saker, så det skulle ju kunna bero på nåt du gjorde för 3 månader sedan :P
Jag testade ju bidrottninggelé denna cykel. Startade CD2, men mådde väldigt konstigt - mosig och seg istället för energifylld som man brukar bli efter mens. Fick finnar på ryggen och käken, vilket jag typ aldrig har annars. Så det blev bara 5 dagar totalt. Har haft mkt mindre fertilt sekret denna gång oxå. Så bidrottningsgelé är nog inget för mig..
Har lite känningar på höger sida idag, så ÄL är nog på g. Det är bara att boka in mys ikväll. Bra start på helgen ;D