• Varselväst

    Klickar i halsen när jag andas in

    Undrar om jag är den enda med detta problem och om det finns någon mer med samma, vad heter ni gjort åt det?

    I dessa tider känns det som ett alldeles för banalt problem för att uppsöka läkare, men har problem med att det liksom klickar till i halsen när jag andas in.

    Det här har tidigare bara hänt då jag ligger ner för att sova, och gick till en början över om jag ändrade position. Men har bara blivit värre med tiden så numera kommer klickandet varje gång jag ska sova men har även börjat dyka upp på dagtid sen några dagar tillbaka.

    Så nu har jag fått nog!

    Förutom att det är oerhört störande så att jag får svårt att somna så har det en tendens till att ?haka upp sig? ibland vilket leder till att jag blir täppt och måste harkla mig flera gånger för att kunna få luft igen och kan väcka mig på natten.

    Tacksam för alla tips jag kan få för att bli av med besväret.

    -kanske ska tillägga att det klickar så pass högt att det hörs av andra också.

  • Svar på tråden Klickar i halsen när jag andas in
  • Anonym (Jag också)

    Jag trodde jag var ensam om det där!! Har inget svar på vad det är men det är fruktansvärt irriterande

    Hoppas någon läser och har svar

  • Drottningen1970

    Har ibland samma. Skitsvårt att somna. Ingen aning om vad det beror på. Går i perioder. Haft det i många många år så det verkar inte va nåt dödligt u alla fall.

Svar på tråden Klickar i halsen när jag andas in