• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Sopkvasten

Det syns absolut! Det är positivt!!!! :D 

Testaren2 skrev 2021-03-01 15:26:53 följande:

Ser ni något?? Det är ett testa tidigt från rfsu, äl för ca 8 dagar sedan, bim -4

• JIBL

Hej!

Hoppar gärna in i tråden. Första försöket till en 4:a och har bim nu på söndag 7/3 (la till mig i listan). Är 36 år och har tre barn på 9, 5 och 2år.

Grattis till er som redan plussat!=) Hoppas att vi blir fler som följer!

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

JIBL 7/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Jozsan 31/3

• JIBL
    Testaren2 skrev 2021-03-01 15:26:53 följande:

Ser ni något?? Det är ett testa tidigt från rfsu, äl för ca 8 dagar sedan, bim -4

Jag ser ett streck. Grattis=)
  • Carina82
    Sopkvasten skrev 2021-03-01 16:05:11 följande:

Det syns absolut! Det är positivt!!!! :D 

Ser också ett streck! Stickan ser lite knasig ut däremot, har du öppnat upp testet? Isf är det nog bäst att du tar ett nytt test. Clearblue säger att man inte ska öppna upp test för att såna streck inte betyder någonting tyvärr.. Håller tummarna för dig <3
  • Carina82
    Testaren2 skrev 2021-03-01 18:19:27 följande:

Tack! Jag är helt chockad!

Hurra!! Grattis <3
  • Rosahimmel86
    Jozsan skrev 2021-03-01 14:55:00 följande:

Jag förstår dig, beklagar era missfall.

Börjar själv känna en viss oro då jag haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare, nu har vi inte försökt länge men vi har ändå haft sex runt äl så tycker det borde ha tagit sig..

Är 34 nu så kan ju ha med åldern att göra.

Vi vill så gärna ha ett till barn och ge våra andra två ett syskon, men kan ju inte styra över detta. Är väl där det blir dress också, att en inte har någon kontroll alls.

Lycka till nästa gång, jag har bim igen slutet på mars.

Ja jag trodde det med.

Att det skulle ta sig direkt eftersom det har gjort det "alla andra gånger" men tji fick man

Vi har också prickat ÄL varje gång

Tror också att det blir en stress i det hela men jag försöker ändå att tänka bort det och slappna av lite.
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-01 18:36:55 följande:

Ja jag trodde det med.

Att det skulle ta sig direkt eftersom det har gjort det "alla andra gånger" men tji fick man

Vi har också prickat ÄL varje gång

Tror också att det blir en stress i det hela men jag försöker ändå att tänka bort det och slappna av lite.

Jo, jag behöver också stressa ner. Men lättare sagt än gjort ;) bara försöka nästa äl igen, brukar kännas bättre efter mensen på något vis. Då blir jag mer hoppfull och vill bara ha äl igen, ha ha.

Vi kommer plussa snart, när kroppen är redo <3
  • Tvåbarnsmorsan92

Hej tjejer, jag hoppar gärna in här också. Missfall i januari och har inte stenkoll på BIM men hade äl värk och starkt utslag förra tisdagen, dagen efter hade vi sex och nu är det väl bara att hoppas. Har två barn sen innan på 3 år och strax över 1,5 år!

Enligt min app borde min mens starta i helgen/början på nästa vecka. Någon mer med BIM däromkring? Och någon som känner av några tecken eller så ? :)

• Soff

Hejsan!

Jag och min sambo är inne på 11:e försöket till första barnet. 

Tänkte bara höra med er som redan varit gravida, hur ni lagt märke till att livmodertappen varit annorlunda vid graviditet och när märkte ni det? Innan bim? efter bim? senare?

Har bim på lördag och är på ÄL+8, och hoppas så att det kan bli plus denna gången... börjar kännas så hopplöst. 

Svar på tråden BIM mars 2021