Inlägg från: Anonym (Avundsjuk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Avundsjuk)

Berätta om er skönaste orgasm. ;-)

Anonym ((tjej27)) skrev 2021-02-21 18:44:26 följande:

Förra året under en spontanträff med min KK. Hade bara varit hemma under dagen pillat ganska mycket själv både med dildo och vibrator/satisfyer men medvetet utan att komma för att dra ut på det. 
    Sen när han skrev på kvällen så var jag inte sen med att tacka ja, var ju redan ganska uppvärmd om man säger så. 
    När han kommer hem till mig så har vi ganska långt förspel, sen när han väl är inne i mig och han samtidigt masserar klittan så tar det bara någon minut innan jag totalt exploderar och liksom känner orgasmen i heeeela kroppen i vad som känns som flera minuter. Det absolut sjukaste jag varit med om. Kom två gånger till på typ tio minuter och var het lam efteråt, haha. 

Låter skojsigt. 
    Varför kan inte vi killar få uppleva nåt sånt här nån gång? :/
  • Anonym (Avundsjuk)

Det verkar att som tjej så kan man komma och då tappa kontrollen omkring sig och förlora sig helt i orgasmen. Som att orgasmen är det enda som existerar när man kommer.

Vad jag blir nyfiken på hur det är för tjejer.

• Anonym (Avundsjuk)
    Anonym (Fia) skrev 2021-02-26 22:02:25 följande:

Det är nästan omöjligt att välja en.. Är bortskämd. Minns när han gav mig den första orgasm av oralsex. Han fyllde båda mina hål med sina fingrar, penetrerande dem samtligt som han slickade min klitta... Det började med en smygande känsla som var omöjlig att stoppa. Jag kände ett extremt välbehag av känslan att - NU kommer jag komma - stannade i den känslan som höll i sig i säkert 30 sekunder.. Den känslan kändes som en orgasm i sig. Det kändes okontrollerbart skönt, det gick inte att stoppa.. Tillslut nådde jag en explosionsartad klimax som kändes i hela kroppen. När det tog slut kände jag mig helt avslappnad samtligt som jag hade en andning som om jag sprungit ett maratonlopp..

Wow kul för dig.
  • Anonym (Avundsjuk)
    theotherone skrev 2021-02-27 11:20:55 följande:

Sex sekunder verkar vara väldigt kort tid, stämmer verkligen det? Mina orgasmer varar oftast över 20 sekunder (man).

Ehh. Hur i hela friden får du en 20 sek orgasm?? Ingen man jag talat med är i närheten dessa siffror.
  • Anonym (Avundsjuk)

Yup några sekunder är mer verkligheten

Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)