• Anonym (Älskar att komma)

    Berätta om er skönaste orgasm. ;-)

    Berätta gärna om er skönaste orgasm. .

  • Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
  • theotherone

    Alla är sköna, men har en speciell som jag minns mycket väl.

    Det är ofta jag onanerar på kvällen i sängen innan jag ska somna, det hjälper mig att slappna av. Kommer i boxerskjortsen och låter dem sedan sitta kvar på under natten. När jag vaknat på morgonen har de torkat.

    Den här gången hade jag som vanligt onanerat i sängen på kvällen och sedan somnat. Nu vaknade jag mitt i natten (det var fortfarande mörkt ute). Anledningen till att jag vaknade var att jag var väldigt kissenödig. När jag blir kissenödig på natten får jag kraftigt stånd och denna gången bultade kuken så hårt att det nästan gjorde ont. Den var fortfarande öm eftersom jag nyligen fått orgasm tidigare.

    Jag minns att jag drog ner handen över boxerskjortsen och kände att de fortfarande var blöta av sperma från när jag kommit på kvällen. Men samtidigt kände jag att den smärtsamma, bultande känslan övergick i rent välbehag när jag drog handen över kuken. Så jag körde ner handen innanför mina blöta boxerskjorts och tog en rejält tag. Det var som en explosion av kåthet och vällust som spred sig från roten över hela mellangärdet, och jag behövde inte dra många tag förrän det gick för mig igen. Mina orgasmer är ganska långa normalt sett, men denna var något extra. Jag bara fortsatte att få sammandragning efter sammandragning och det kändes som om orgasmen höll på i en evighet! Sedan var jag naturligtvis helt slutkörd, och trots att jag fortfarande var kissenödig så somnade jag om. När jag vaknade på morgonen var boxerskjortsen fortfarande genomblöta, eftersom jag fyllt dem med sperma två gånger i rad.

  • Freddie K

    Det var så längesen jag hade en skön orgasm att jag inte minns senast det var. Visst onanerar jag och det är skönt att komma, men det är väldigt tråkigt!


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (James)

    Jag har upplevt många sköna orgasmer. En av de skönaste var min första. I 13-14 års åldern umgicks jag med en tjej som bodde hos oss under somrarna, Hon var i min ålder eventuellt något år äldre. Vi badade tillsammans på vår lilla badplats. En dag tittade hon på min snopp då vi bytte kläder. Vad liten den är, sa hon plötsligt, vilket den var. Så tog hon tag i den, drog ned förhuden och började runka mig. Ju mer hon drog  desto mer växte den. Till sist använde hon båda händerna och så kom jag. En underbar känsla som jag aldrig upplevt tidigare. Nu kan du göra barn, sa hon då tittade på sperman som låg i gräset. Sedan upprepade hon det hela. Då blev jag kåt på henne eftersom jag hade sett hennes lilla hårbeklädda mus. Jag fick smeka henne över venusberget men något mer blev det.

  • Soleroi08

    Den skönaste var då en kvinna red mig, fick orgasm och fontänsprutade över min kuk och sängmadrass. Då jävlar kunde jag inte hålla mig från att komma hårt och länge.

  • Anonym ((tjej27))

    Förra året under en spontanträff med min KK. Hade bara varit hemma under dagen pillat ganska mycket själv både med dildo och vibrator/satisfyer men medvetet utan att komma för att dra ut på det. 
    Sen när han skrev på kvällen så var jag inte sen med att tacka ja, var ju redan ganska uppvärmd om man säger så. 
    När han kommer hem till mig så har vi ganska långt förspel, sen när han väl är inne i mig och han samtidigt masserar klittan så tar det bara någon minut innan jag totalt exploderar och liksom känner orgasmen i heeeela kroppen i vad som känns som flera minuter. Det absolut sjukaste jag varit med om. Kom två gånger till på typ tio minuter och var het lam efteråt, haha. 

  • Freddie K
    Anonym ((tjej27)) skrev 2021-02-21 18:44:26 följande:

    Förra året under en spontanträff med min KK. Hade bara varit hemma under dagen pillat ganska mycket själv både med dildo och vibrator/satisfyer men medvetet utan att komma för att dra ut på det. 
    Sen när han skrev på kvällen så var jag inte sen med att tacka ja, var ju redan ganska uppvärmd om man säger så. 
    När han kommer hem till mig så har vi ganska långt förspel, sen när han väl är inne i mig och han samtidigt masserar klittan så tar det bara någon minut innan jag totalt exploderar och liksom känner orgasmen i heeeela kroppen i vad som känns som flera minuter. Det absolut sjukaste jag varit med om. Kom två gånger till på typ tio minuter och var het lam efteråt, haha. 


    Mm, det lät härligt! .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Avundsjuk)
    Anonym ((tjej27)) skrev 2021-02-21 18:44:26 följande:

    Förra året under en spontanträff med min KK. Hade bara varit hemma under dagen pillat ganska mycket själv både med dildo och vibrator/satisfyer men medvetet utan att komma för att dra ut på det. 
    Sen när han skrev på kvällen så var jag inte sen med att tacka ja, var ju redan ganska uppvärmd om man säger så. 
    När han kommer hem till mig så har vi ganska långt förspel, sen när han väl är inne i mig och han samtidigt masserar klittan så tar det bara någon minut innan jag totalt exploderar och liksom känner orgasmen i heeeela kroppen i vad som känns som flera minuter. Det absolut sjukaste jag varit med om. Kom två gånger till på typ tio minuter och var het lam efteråt, haha. 


    Låter skojsigt. 
    Varför kan inte vi killar få uppleva nåt sånt här nån gång? :/
  • Anonym (tonårslust)

    Den jag minns bäst är min allra första. Jag var 13, runkade, och när det slutligen gick för mig, så svimmade jag Drömmer

  • Underhill
    Anonym ((tjej27)) skrev 2021-02-21 18:44:26 följande:
    Förra året under en spontanträff med min KK. Hade bara varit hemma under dagen pillat ganska mycket själv både med dildo och vibrator/satisfyer men medvetet utan att komma för att dra ut på det. 
    Sen när han skrev på kvällen så var jag inte sen med att tacka ja, var ju redan ganska uppvärmd om man säger så. 
    När han kommer hem till mig så har vi ganska långt förspel, sen när han väl är inne i mig och han samtidigt masserar klittan så tar det bara någon minut innan jag totalt exploderar och liksom känner orgasmen i heeeela kroppen i vad som känns som flera minuter. Det absolut sjukaste jag varit med om. Kom två gånger till på typ tio minuter och var het lam efteråt, haha. 
    men va läckert!
  • Anonym (Avundsjuk)

    Det verkar att som tjej så kan man komma och då tappa kontrollen omkring sig och förlora sig helt i orgasmen. Som att orgasmen är det enda som existerar när man kommer.

    Vad jag blir nyfiken på hur det är för tjejer.

Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)