Anders 386 skrev 2021-02-25 10:45:08 följande:
Det är troligen en väldigt liten del av befolkningen som skulle vilja att partnern har en älskare vid sidan av. För några få kan det vara rätt , för nästan alla är det helt enkelt väldigt fel precis som du säger. 
 Det går inte att generalisera eftersom vi har så olika sexuella önskemål.
 Men har man "krav" på en partner med stor kuk bör man nog leta efter en sån från början... Ingen man vill väl bli utvald och samtidigt veta att man inte duger?
Men herregud tänker jag, en man kan väl duga trots att han har liten kuk? 
Det finns ju tusentals egenskaper som är jätteviktiga och han kan duga mycket väl på alla tusen, eller på de allra flesta, och därmed vara en helt fantastisk man, och den allra bästa man jag någonsin kan önska sig.
Men sedan skulle det ju kunna vara så att jag kanske också önskar mig att ibland få uppleva sex med en man som är mycket välutrustad. Alltså mest bara för den lilla del av livet som utgör underbart sex med en välutrustad man, 
samtidigt som jag i allt annat, alla tusen egenskaper, älskar min man precis hur mycket som helst. 
Kanske min man älskar mig så mycket och känner sig så trygg i vårt förhållande att han självmant vill att jag ibland ska få uppleva hett sex med en välutrustad man eftersom jag tänder på det och önskar det.
Eller kanske min man tänder på att se mig, eller dela mig, eller bara att få höra berättelsen i efterskott, när jag älskar med en välutrustad man. Om man läser alla trådar på detta forum så verkar det ju inte vara helt ovanligt?
Vad är rätt och vad är fel? 
Måste det enda sättet vara rätt för alla? 
Eller kan jag och min man få leva så som vi gillar och på det sätt som är rätt just för oss?