Bim April 2021 - Första barnet
Har inte känt av någon äl ännu men tempen har stigit i 4 dagar nu så väntar bara på att appen ska bekräfta äl. Är väldigt förhoppningsfull denna cykel vilket känns lite riskabelt haha. Kommer man bryta ihop totalt om det inte blir något ?!..
Har läst allt ni skrivit men inte orkar vara aktiv, bröt ihop igår och bara grät samtidigt som jag förklarade för min man hur jag egentligen mår. Är nog ganska deprimerad men har svårt att acceptera det. Mannen tror att jag är påväg in i väggen men jag tror verkligen inte det. Försöker iaf lyssna på kroppen och tar en dag i taget och lyssnar på lugn musik under arbetstid som hjälper mig att inte stressa psykiskt lika mycket som jag stressar fysiskt. Såg någons idé om lista på saker man vill göra och mår bra av. Försökte mig på en sån lista idag men har inte kommit på någonting att skriva upp. Vad kan man göra som man blir glad av i dessa tider? Jag har väldigt ont i kroppen efter jobbet så jag orkar inte träna eller gå promenad just nu. Tar tacksamt emot tips. Kram ????
Och ja, som några kanske tänker notera så dricker jag ibland vin/öl/kaffe och äter godis/socker för det har inte gjort någon skillnad för mig att utesluta detta. Jag mår bättre av att inte köra restriktioner mot mig själv så jag intar sådana onyttigheter i lagoma doser när jag behöver :)