• Anonym (TS)

    Kunde ni ”se” att det var en flicka eller pojke på bebisens ansikte vid ultraljud?

    Att man inte definitivt kan avgöra barnets kön utifrån ansiktets profil på ultraljud fattar jag givetvis, men undrar om ni fick någon stark magkänsla för om det var en flicka eller pojke utifrån hur bebisens profil/ansikte såg ut på ultraljud? Stämde det i så fall?

  • Svar på tråden Kunde ni ”se” att det var en flicka eller pojke på bebisens ansikte vid ultraljud?
  • Anonym (H)

    Vad menar du med definitivt? Det går ju inte under några som helst omständigheter att se kön utifrån en ansiktsbild. Det hade du förstått om du sett ett foster i de veckorna. Inte ens nyfödda går ju att avgöra kön på oftast.

  • Anonym (TS)
    Anonym (H) skrev 2021-02-25 19:25:41 följande:

    Vad menar du med definitivt? Det går ju inte under några som helst omständigheter att se kön utifrån en ansiktsbild. Det hade du förstått om du sett ett foster i de veckorna. Inte ens nyfödda går ju att avgöra kön på oftast.


    Ja ja, sluta märk ord och svara på frågan istället. Kan du inte svara på frågan på ett normalt och relevant sätt så scrolla vidare bara.
  • Anonym (ooo)
    Anonym (TS) skrev 2021-02-25 19:33:47 följande:
    Ja ja, sluta märk ord och svara på frågan istället. Kan du inte svara på frågan på ett normalt och relevant sätt så scrolla vidare bara.
    Svaret är givetvis nej. 
  • Anonym (H)
    Anonym (TS) skrev 2021-02-25 19:33:47 följande:

    Ja ja, sluta märk ord och svara på frågan istället. Kan du inte svara på frågan på ett normalt och relevant sätt så scrolla vidare bara.


    Normalt. Svar: nej det går såklart inte att se kön på ansiktet. Sen vad du får för känsla är ju en annan sak.

    Fan va otrevlig du är.
  • Anonym (TS)
    Anonym (H) skrev 2021-02-25 19:36:52 följande:

    Normalt. Svar: nej det går såklart inte att se kön på ansiktet. Sen vad du får för känsla är ju en annan sak.

    Fan va otrevlig du är.


    Det är du som är otrevlig och jag reagerar nu på dina otrevligheter. Du hoppar in i tråden för att märka ord och leka viktigpetter och inte alls svara på det jag faktiskt frågar. Är trött på det jävla ?klimat? som råder i det här forumet. Alltid en massa irrelevanta och otrevliga svar på frågor av narcissister som hävdar att det är ett fritt forum och att det är deras rättighet att skriva vad fan de vill till folk.
  • Anonym (TS)
    Anonym (ooo) skrev 2021-02-25 19:36:21 följande:

    Svaret är givetvis nej. 


    Nej, svaret är inte ?givetvis nej?. Det finns givetvis fplk som fått en magkänsla kring könet utifrån utseendet på barnet och du undrar jag om det stämde med vad det faktiskt var eller inte.
  • Anonym (H)
    Anonym (TS) skrev 2021-02-25 19:44:19 följande:

    Det är du som är otrevlig och jag reagerar nu på dina otrevligheter. Du hoppar in i tråden för att märka ord och leka viktigpetter och inte alls svara på det jag faktiskt frågar. Är trött på det jävla ?klimat? som råder i det här forumet. Alltid en massa irrelevanta och otrevliga svar på frågor av narcissister som hävdar att det är ett fritt forum och att det är deras rättighet att skriva vad fan de vill till folk.


    Haha jisses. Hoppas inte du är gravid när du är såhär arg :D. Man behöver mer tålamod än så om man ska bli förälder ;).

    Du skrev definitivt och jag påpekade att det inte alls går att avgöra kön på det sättet. Det förstår du nog själv om du tänker till lite mer. Vad magkänslan säger har ingenting med profilbilder att göra då det helt omöjligt går att se kön på det sättet. Förstår du nu? Eller känner du dig ännu mer kränkt efter att jag försökt förklara ännu en gång?
  • Anonym (2 Ungar senate)

    Nej, inte ens när barnen var småbarn kunde man se om det var flickor eller pojkar.

Svar på tråden Kunde ni ”se” att det var en flicka eller pojke på bebisens ansikte vid ultraljud?