• Anonym (Konstig?)

    Sex intill barn..

    Gör inte det!
    Kan inte varit gammal. Men minns ändå när min pappa söp ner min mor (hon ville aldrig ha sex) för att kunna genomföra dessa handlingar. Hon gick enkom och lade sig bredvid mig för att slippa, men min far lade bara över ett täcke över mitt huvud (ca 6-7 år) och genomförde ändå akten trots min mammas uttalade nej! 

    Nu var jag ju även utsatt för övergrepp när jag var yngre när jag var barn (ej av min far).. men summa summarum.. Gör inte detta! Jag är +45 år och minns det än.


    "

  • Svar på tråden Sex intill barn..
  • Anonym

    Håller med
    Att ha sex inför barn är ett sexuellt övergrepp. Straffbart 

  • Anonym (Konstig?)
    Anonym skrev 2021-02-26 23:26:30 följande:
    Håller med
    Att ha sex inför barn är ett sexuellt övergrepp. Straffbart 
    Som sagt var, min far är redan död, men jag utsatte nog min egen son för dyl. Dock var han noog max 3-4 år. Och även detta är 15 år sen.
  • Anonym (M)

    Ja, jag minns när vi barn satt i bilen och min mamma sög av sin dåvarande sambo medan han körde.. fyfan så vidrigt. Hon leta fläckar på hans byxor lät det.

  • Anonym (random tjej)
    Anonym (Konstig?) skrev 2021-02-26 23:13:40 följande:

    Gör inte det!

    Kan inte varit gammal. Men minns ändå när min pappa söp ner min mor (hon ville aldrig ha sex) för att kunna genomföra dessa handlingar. Hon gick enkom och lade sig bredvid mig för att slippa, men min far lade bara över ett täcke över mitt huvud (ca 6-7 år) och genomförde ändå akten trots min mammas uttalade nej! 

    Nu var jag ju även utsatt för övergrepp när jag var yngre när jag var barn (ej av min far).. men summa summarum.. Gör inte detta! Jag är +45 år och minns det än.

    "


    Nej, självklart ska man inte göra som din våldtäktsman och svin till pappa. Fy fan!

    Beklagar verkligen att du behövt vara med om att din mamma våldtogs intill dig och att du dessutom utsatts för sexuella övergrepp av något annat svin. Vidrigt!
    Anonym (Konstig?) skrev 2021-02-27 00:06:44 följande:

    Som sagt var, min far är redan död, men jag utsatte nog min egen son för dyl. Dock var han noog max 3-4 år. Och även detta är 15 år sen.


    Men om du nu själv säger dig lida av att din pappa våldtog din mamma när du låg intill - varför utsatte du då din egen son för något liknande??? Helt obegripligt för mig.
  • Anonym (random tjej)
    Anonym (M) skrev 2021-02-27 00:12:07 följande:

    Ja, jag minns när vi barn satt i bilen och min mamma sög av sin dåvarande sambo medan han körde.. fyfan så vidrigt. Hon leta fläckar på hans byxor lät det.


    Också vidrigt och hänsynslöst beteende av vuxna människor gentemot barn. Beklagar att du behövt vara med om sådan skit!
  • Anonym (Ä)
    Anonym (Konstig?) skrev 2021-02-27 00:06:44 följande:

    Som sagt var, min far är redan död, men jag utsatte nog min egen son för dyl. Dock var han noog max 3-4 år. Och även detta är 15 år sen.


    Inte för att det är okej vid någon ålder men 3-4 år kan man minnas ganska mycket. Jag har mycket minnen från 2 år och uppåt
  • Anonym (Beklagar)

    Din upplevelse är extrem och jag beklagar den. Vi hade sex med barn i samma rum tills de var kanske två år och såklart bara när de sov. Och utan våld eller alkohol inblandat.

  • Anonym (Aldrig!)

    Beklagar vad du fått gå igenom!

    Mitt barn är 1 år och några månader och han sover i samma rum som oss då vi bor i en tvåa. Vi har ju sex men det är ju såklart när han sover. Skulle aldrig ha det om han var vaken usch att man ens kan känna lust då. Vi skall dock flytta snart så då blir det eget rum för lillen.

    Jag har aldrig upplevt det några av er upplevt som ung men jag har utländska föräldrar och vi är inte lika öppna när det gäller sex och det är jag glad för. Vill inte verka dömande men känns som att sånt händer mycket i just svenska hem eller har jag fel ?

Svar på tråden Sex intill barn..