• Anonym (69:an)

    Älskar du 69:an?

    Jag älskar 69:an! Gör du det också?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Älskar du 69:an?
  • Anonym (Göran.)

    Jag tycker om den men det gör inte min tjej. Det blir därför aldrig 69:an.

  • SBlovelyMan

    Älskar det, men frun vill allt mindre. Hon tycker det blir bättre med oralsex med fokus på en i taget. Så, saknar det lite.

  • Anonym (Kvinna medelålder)

    ?tror att ni män som har kvinnor som inte gillar 69 behöver på ett ömt och fint sätt övertyga henne om hur sexigt och härligt ni tycker det är. Det är en ganska utlämnande ställning där jag (troligen många tjejjer) blir nojjig över att han ska stirra in i mitt anus, eller råka slinka ur en fis.
    jag jobbar ledsen känslan fortfarande, men jag vet att min man älskar det så jag försöker slappnaav, han både visar och säger hur härligt han tycker det är. 


    annars är det var sak har sin tid så vi turas mest.

    så jobba på med berömmet och berätta hur läcker hon är så ska ni se att hon vill prova om hon är i ett riktigt kåtmode👍

  • Anonym (Kvinna medelålder)

    Glömde mitt svar!

    ja egentligen gör jag det men kan bara få till den om jag känner mig riktigt galet kåt och om min man visar och säger att han vill och blir kåt av det, att slukas av min?

  • Anonym (Inte alls)
    Anonym (Kvinna medelålder) skrev 2022-12-11 14:14:21 följande:

    ?tror att ni män som har kvinnor som inte gillar 69 behöver på ett ömt och fint sätt övertyga henne om hur sexigt och härligt ni tycker det är. Det är en ganska utlämnande ställning där jag (troligen många tjejjer) blir nojjig över att han ska stirra in i mitt anus, eller råka slinka ur en fis.
    jag jobbar ledsen känslan fortfarande, men jag vet att min man älskar det så jag försöker slappnaav, han både visar och säger hur härligt han tycker det är. 


    annars är det var sak har sin tid så vi turas mest.

    så jobba på med berömmet och berätta hur läcker hon är så ska ni se att hon vill prova om hon är i ett riktigt kåtmode👍


    Bra beskrivet. Man kan ju räkna hårstrån och ser allt om man ligger underst. Inte så smickrande för den som ligger överst precis vilket ju ofta är kvinnan. Det kräver en hel del jobb innan för att vara säker på att man är både nyfixad och fräsch och inte glömt något vid rakningen.
  • villhatrekant

    Älskar den, men tyvärr gillar min fru inte den särskilt (hon gillar inte oralsex överhuvudtaget) så det är flera år sen jag sist fick uppleva den.. saknar det!

  • Tom Araya
    Anonym (Kvinna medelålder) skrev 2022-12-11 14:14:21 följande:

    ?tror att ni män som har kvinnor som inte gillar 69 behöver på ett ömt och fint sätt övertyga henne om hur sexigt och härligt ni tycker det är. Det är en ganska utlämnande ställning där jag (troligen många tjejjer) blir nojjig över att han ska stirra in i mitt anus, eller råka slinka ur en fis.
    jag jobbar ledsen känslan fortfarande, men jag vet att min man älskar det så jag försöker slappnaav, han både visar och säger hur härligt han tycker det är. 


    annars är det var sak har sin tid så vi turas mest.

    så jobba på med berömmet och berätta hur läcker hon är så ska ni se att hon vill prova om hon är i ett riktigt kåtmode👍


    Jag strävar efter att man kommunicerar öppet, lär känna varandra ordentligt, blir bekväma med varandra så att sådana obekvämlighetsproblem upphör att existera. Bekräftan om att hon är vacker, sexig, doftar och smakar gott e.t.c. ingår förstås i den processen.

    En del av värdet med 69'an för mig är just att jag blir väldigt upphetsad av att se och känna doften av hennes kön på nära håll, använda tungan (erogen zon på mig) och gärna också uppleva hennes reaktion på mitt tungarbete. 
  • Anonym (Slynan)

    Jag föredrar att stå på knä och ge oralsex. Alternativt ligga på rygg på sängen med huvudet utanför sängkanten, då blir det lättare för honom om han vill trycka in den djupt. 

  • New  Dawn

    Nej ärligt talat är det inte bästa förutsättningarna varken för att ge, eller ta emot. Inte ens för att se den andres njutning. Så nej den får bara 2 poäng av 5 😎


    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Tom Araya
    Anonym (Inte alls) skrev 2021-07-22 20:37:19 följande:
    Inte särskilt konstigt då kvinnan oftast är på topp och exponerar betydligt mer. Tror inte killar hade gillat den så mycket om det var deras stinkande arsle på topp i full vy.
    Ett stinkande arsle känns snarare som ett hygienproblem än ett ställningsproblem.
    Jag vill inte ha sex alls med en kvinna vars bak stinker.
Svar på tråden Älskar du 69:an?