Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Badoo

Bitten skrev 2021-03-03 21:13:01 följande:

Fast jag har gratisversionen. Om jag matchar med någon så kommer det direkt ett meddelande, eller ja vad vet jag om det INTE kommer meddelanden. :)

När jag är i meddelandeläget så ser jag högst upp vilka jag matchat med.

Men däremot de som gillar är ju bara suddiga. Det kan jag bara se om jag har premium. Men jag ser ju alla besökare.

Mitt tips är att skippa badoo. FL är ett mycket bättre ställe att hitta trevliga människor på :)
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:30:53 följande:

Jasså tycker du det? Men hur vet man att de är hyfsat nära rent geografiskt. Hur vet man hur folk ser ut? De flesta här, inklusive jag själv har ju en närapå obefintlig profil.

Man får helt enkelt chatta och lära känna varandra.

Kanske gå vidare till ett annat forum och byta bilder.

Du verkar ha en mer utförlig profil än de flesta :)
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:40:40 följande:

Har jag? :) Måste kolla!

Haha ja du skrev några rader. Det är fler än de flesta.

Skriv ut vad du söker och var du bor i tråden så lovar jag att du får inkorgen full.
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:42:55 följande:

Ja, se på fan.

Men det säger ju en del om hur andra på FL har det då. Det ser ju rent av ut som jag vikt ut mig fullständigt.

Haha så illa är det nog inte...men säkert nån som nappar ;)
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:44:35 följande:

Jag skriver ju nästan aldrig anonymt här så om du kollar vad jag skrivit så kan du gissa att min inkorg är lika full som månen var häromdagen.

Det kan jag tänka mig.

Kanske själv ska lägga ett Mail...
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:49:00 följande:

Trodde redan du gjort det?

Nope.

Så framfusig är jag inte. Är en gentleman:)
  • Anonym (J)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:56:42 följande:

En anonym gentleman. Det gentlemannamässiga i en anonym person som inte skriver ett mejl är ganska svårdefinierat. Är det önskvärt att vara en gentleman?

Det är upp till dig att avgöra om det är önskvärt. Men många tycker det...iaf utanför sovrummet
Svar på tråden Badoo