Inlägg från: Anonym (HH) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HH)

Jag är ful.

Jag är ful, alltså genuint ful. På riktigt.

Snälla, kommentera inte att man är fin som man är och att alla är fina - NEJ. Så är det inte. Det vet vi alla. Alla har inte utseendet. Jag VET att jag är ful och det blir inte bättre av att folk låtsas som att man inte är det. Lögner uppskattas inte..

Jag är inte överviktig, inte heller är jag underviktig. Det spelar ingen roll hur mycket jag tränar och rör på mig - problemet sitter i ansiktet. Jag har inga fina drag alls. Jag vill naturligtvis inte visa upp mig här för allas beskådning men skulle ni se mig irl så skulle ni förstå vad jag pratar om.

Jag har haft sex men bara med andra fula personer vilket är rätt trist, för det är ju det enda jag kan få. Jag vill knappt ens ha sex längre för jag vet att jag bara kan få personer som också är fula och såna attraheras jag ju inte av.

Kärlek har jag aldrig upplevt. Jag är nog för ful för att folk ska vilja dejta mig eller så måste jag dejta personer som är ännu fulare än mig (jag förstår att jag inte kan få någon som är snygg) men hur ska jag kunna dejta någon eller ligga med någon som jag inte ens attraheras av?

Nej, ingen som är snygg eller ens medelmåttig skulle vilja dejta mig. Jag har inga pengar eller kändisskap att erbjuda.

Hur accepterar man att man har fått nitlotten vad gäller utseende? Jag vill gärna höra från er som också är genuint fula.

• Svar på tråden Jag är ful.
  • Anonym (HH)

Tack för era svar, jag läser allt!

För er som undrar så är jag en kvinna.

• Anonym (HH)
    Anonym (Minna) skrev 2021-03-06 14:44:42 följande:

Tänk bara på att killarna du legat med kanske tänker lika om dig. Hur kul är det?

Vadskada du göra då? Klaga dig själv till döds eller acceptera läget? Antingen får du undergå plastikkirurgi eller börja uppskatta de drag du har blivit välsignad med. Och Man behöver inte ha sex eller ha en partner för att leva sitt liv. Du kan ju hitta nåt annat du brinner för, tex Att rädda djur eller nåt. 

Det gör de säkert - vad ska jag göra åt den saken?

Jag vet att man inte behöver ha sex eller ha en partner men det hade väl varit trevligt att få uppleva kärlek någon gång, det tror jag att de flesta vill. Plastikkirurgi är inget som jag har råd med för tillfället och det hade i sådana fall varit en väldigt omfattande plastikkirurgi som hade krävts för att jag ska sluta vara ful.

Jag har andra saker jag brinner för, det är inte frågan om det.
Svar på tråden Jag är ful.