• Anonym (Insikt)

    Tänder bara på svarta och invandrarmän

    Är en kvinna på dryga 30 som träffat en hel del svenska män för längre och kortare relationer. Men på senare tid har jag helt gått över till att dejta utländska män, helst av allt svarta.

    Dom väcker något hos mig som är svårt att beskriva och jag får en helt annan känsla än med svenska män. Dom får mig att göra saker i sängen som jag varit tveksam till tidigare, svälja till exempel. Det är heller ingen myt att dom är välutrustade.

    Finns det någon mer därute som gått i liknande tankar eller har samma erfarenhet? När jag och min svarta pojkvän går på stan kan jag bli alldeles het av tanken på att andra föreställer sig oss ha sex. Det enda jag ångrar är att jag inte upptäckte detta tidigare då det är såhär sex ska kännas. Hade kunnat hoppa över år av mediokert sex med svenska män.

  • Svar på tråden Tänder bara på svarta och invandrarmän
  • Anonym (Ghost)

    Vi kan börja med att spräcka din lilla ego-bubbla: de som ser er på stan föreställer sig inte er ha sex tillsammans....

    Kul för dig om du hittat vad du tänder på men det hamnar tyvärr inte på löpsedlarna.

  • Anonym (Anna)

    Bra, då´blir det fler vanliga, svenska, vita män  kvar åt oss andra.

  • Anonym (D)

    Nu kanske det inte är representativt men har själv dejtat 2 svarta män och deras penisar var inte stora. Den ena var tom mindre än snittet. Tror knappast de överlag är större utan kanske bara vanligare att de som råkar vara väldigt stora råkar vara svarta. Men absolut inte alla.

    Något jag hängde upp mig på bara...men ja, sexet var bra med han jag låg med. Men det var det med de icke-svarta männen jag låg med också. Handlar ju om kemi.

  • Anonym (Tänker)
    Anonym (Ghost) skrev 2021-03-06 11:16:47 följande:

    Vi kan börja med att spräcka din lilla ego-bubbla: de som ser er på stan föreställer sig inte er ha sex tillsammans....

    Kul för dig om du hittat vad du tänder på men det hamnar tyvärr inte på löpsedlarna.


    Jo nog tänker vi på det alltid! Särskilt om du är lite nått och blond! 
  • Anonym (Dahlia)

    Good for you, mer svenska män till oss andra.

    Hoppas du väljer med förnuftet också och inte bara med könet, lycka till.

  • Anonym (förståeligt)
    Anonym (D) skrev 2021-03-06 11:18:56 följande:

    Nu kanske det inte är representativt men har själv dejtat 2 svarta män och deras penisar var inte stora. Den ena var tom mindre än snittet. Tror knappast de överlag är större utan kanske bara vanligare att de som råkar vara väldigt stora råkar vara svarta. Men absolut inte alla.

    Något jag hängde upp mig på bara...men ja, sexet var bra med han jag låg med. Men det var det med de icke-svarta männen jag låg med också. Handlar ju om kemi.


    Inte för att snäppa dig på näsan men det finns faktiskt forskning på det där med penisar och storlek. Och det har visat sig att afrikaner i genomsnitt har större än snittet för europeiska män undantaget isländska. Mellanösternmän har i genomsnitt mindre än svenskar t ex medan män från Libanon av någon oförklarlig anledning har visat sig ha större än svenskar och bland de större mätta nationaliteterna.

    Min egen erfarenhet är visserligen som din att de svarta män jag legat med inte stuckit ut nämnvärt förutom en. Haft svenskar som varit större. En från mellanöstern var dock mindre än de flesta jag varit med.

    Till dig TS kan jag förstå din nyfunna glädje och extas över denna upptäckt. Har haft den själv. Det är något visst med utländska män, hur de behandlar kvinnor inledningsvis, styrkan i deras blickar och den ständigt närvarande sexualiteten och energin man känner. De har mycket lättare att visa denna åtrå utåt och är duktiga på att förföra och få kvinnor att känna sig sexiga och betydelsefulla.

    Och visst tänker jag på sex när jag ser en svenska tjej med utländsk kille. Men så tänker jag nästan alltid på sex mellan par och undrar vad de såg hos varandra och hur de ser ut när de går loss;)
  • Anonym (Elvira)

    Och de är tom bättre än svenska män på att ljuga, bedra och strunta i att ta ansvar. När du har blivit med barn drar han fortare än kvickt då han inte ser dig som marriage material utan bara en förlustelse.

    Mvh-Elvira

  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Elvira) skrev 2021-03-06 18:46:13 följande:

    Och de är tom bättre än svenska män på att ljuga, bedra och strunta i att ta ansvar. När du har blivit med barn drar han fortare än kvickt då han inte ser dig som marriage material utan bara en förlustelse.

    Mvh-Elvira


    Hon pratar om sex, inte barn. Vi har inte att göra med hur/var/när/om/med vem ts skaffar barn.
  • Balkongsong89

    Det här är som med allting. Man blir matad med ett ideal, narrativ. "Det verkar vara stora penisar hos svarta pga porren" då måste det vara sant. Räcker med en bekräftat kuk för rättfärdigande sen och vips så har man en bekräftad världsbild.

    Inget fel i att du dras till det du beskriver och finns såklart massor som känner samma sak. Men i det stora hela är det nog en ganska betydande minoritet. Sex är i relationer ofta långsiktigt.

    Finns ju de som verkligen går igång på tanken att bli fyllda, större desto bättre. Där storleken är största kryddan till lust.

    Men för många är det andra saker som också är viktigt, attityd, känna sig avslappnad, tillit, känna sig vacker, humor, ekonomisk stsbilitet, värde grund, snygg kropp, rumpa, fina ögon, tändande blick, kroppsspråk, status, empati, dominans, flirtande, sammarbete och utmaning.

    Sen är väl micro penis också avtändande för de flesta. Och även om man fantiserar om en stor penis ibland så behöver det ju inte jagas i verkligheten. Där kan en medelpenis med en härlig charmig kille räcka så det blir över!

  • Anonym (Jo en grej bara)

    Om någon är intresserad av dina sexuella preferier, så kan jag berätta att jag gillar bara väldigt små kukar. Pga att jag har så trång och känslig fitta. Kanske någon som vill veta menar jag;)

  • Anonym (Frn hotmktöyr)

    Det finns historiska exempel från koloniseringen av Afrika och slavplantager i Amerika att vissa kvinnor i maktposition har haft svarta/mixade älskare, det har då varit liknande obalans i förhållandet som mellan exempelvis godherren och hans fru, eller piga, eller liknande. Omvända roller, där man på alla plan - möjligen undantaget sängkallaren, har kvinnan som högre i rang. Det kanske är det som lockar? Att vara i överläge, i kontroll, förutom kanske just mellan lakanen.

  • Anonym (Är)
    Anonym (Dahlia) skrev 2021-03-06 12:04:36 följande:

    Good for you, mer svenska män till oss andra.


    Är du en invandrartjej?
Svar på tråden Tänder bara på svarta och invandrarmän