Inlägg från: Anonym (jadu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jadu)

Dejting fungerar inte. Varför ?

Anonym (Pelle) skrev 2021-03-07 15:22:52 följande:
    Det stämmer. Men inte supersmala. Bara smala tjejer.
    Det är ju du som skriver att kvinnor är feta, tråkiga och har för höga krav i tråd efter tråd efter tråd. Du uppvisar gång på gång en väldigt underlig, trist och självömkande attityd gentemot kvinnor. 

Jag är ledsen att säga det. Men det är där ditt stora problem ligger. Du uppfattas inte som en trevlig person. Skulle jag gå på dejt med dig och efter första dejten fått reda på hur du utrycker dig här på forumet så skulle jag blocka direkt. 

Jag tror att det är din taskiga attityd som lyser igenom hur vettig du än försöker vara på en dejt. Så där har du svaret på din fråga. 
  • Anonym (jadu)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-07 16:00:51 följande:
    Om jag uppfattas som otrevlig ?  Hur kommer det sig att många kvinnor skriver länge med mig och också vill gå på dejt ?
    Vad tror du att det beror på att kvinnorna inte vill träffa dig mer än gång? Är det en fullkomlig omöjlighet att det beror på att din tråkiga inställning och attityd du visar upp här på forumet lyser igenom när du är på dejt? 
  • Anonym (jadu)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-07 16:11:27 följande:
    Kanske. Men det är svårt att gå in med några förhoppningar när man hela tiden blir nekad..

Jag tror att det är en kombination att kvinnor inte tycker jag är attraktiv och eller tråkig/mesig
    Ja och du tycker att kvinnor är tråkiga, feta och har för höga krav.....såå att ja....det verkar ju jämna ut sig rätt bra.
  • Anonym (jadu)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-07 19:28:09 följande:
    Nej, det är deras problem.  Jag har aldrig förespråkat att någon ska sluta äta.  
    Kan de inte gå ner på ett sunt sätt så har det andra problem redan och tyder på dålig självkontroll.  
    Du är en elak, självcentrerad och gnällig liten, liten man. Att ingen vill vara i din närhet är en helt naturlig konsekvens av ditt beteende, din fullständiga brist på självinsikt och oförmåga att bete dig som en normalt funtad människa. Med din syn på kvinnor så hoppas jag verkligen att ingen råkar ut för dig. 

Jag förstår helt ärligt inte hur du kan vara så blind för dina egna brister och negativa egenskaper. Du verkar lida av väldigt dålig självkontroll du med då du näst intill tvångsmässigt maler på om samma saker om och om och om igen. Hur kan du vara förvånad över att du står kvar på samma punkt och trampar? 
  • Anonym (jadu)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-08 12:42:33 följande:
    Så vad du egentligen säger är att du tycker jag skulle sänka mina krav till en fet 5-barns morsa som är 10 år äldre för att slippa vara singel ?
    Vad personen menar är att du inte kan tycka att kvinnorna ska sänka sina krav samtidigt som du inte vill sänka dina egna.

Inse att du är så långt ifrån ett kap man man komma. Lika lite som du vill sänka dina krav vill kvinnorna sänka sina till den nivån du ligger på. Du är vad en fet, kedjerökande, socialbidragstagare rugguggla med 5 barn med olika pappor är för oss kvinnor. 

Helt ärligt, vad har du att erbjuda en kvinna? Du är kort och tanig men det hade spelat mindre roll om du inte hade såna stora brister i din personlighet, intelligens, social kompetens och pissiga kvinnosyn. 

Tror du att någon kvinna överhuvudtaget skulle vara intresserad av dig om hon fått se vad du skriver här på forumet? Det du visar här är ju sån som du är. Om någon ska få intresse för dig så kommer du behöva ljuga och spela ett spel. Tyvärr ts, men du är så körd så länge du inte slår i skallen hårt och blir fullständigt personlighetsförändrad. 
  • Anonym (jadu)
    nihka skrev 2021-03-09 16:10:40 följande:
    Du väljer ju själv var du letar och du väljer att leta där det finns ett tydligt kvinnounderskott. Och så är du besviken över resultatet som egentligen bara är att förvänta sig.
    Logik är inte TS grej......
Svar på tråden Dejting fungerar inte. Varför ?