Dejting fungerar inte. Varför ?
Om jag hade ställt den frågan till en man hade jag förväntat mig en personlighetsanalys inte en vardagsredogörelse som att jag har exakt 2 vänner, tvättar på torsdagar, tjänar si och så.
Jag hade velat höra en kille berätta med humor och lite distans om sig själv.
Ex ur ett vänskapsperspektiv;
-som att de kan nog uppleva mig som rätt tokig, ganska kreativ och påhittig med lite sjuk humor men även lite inåtvänd ibland och aningen långsam och att jag kanske kan vara lite negativ till saker innan jag gjort dem osv.
Alltså att man berättar lite personligt om sig själv med både positivt och lite mindre smickrande sidor. Att man haft lite udda intressen eller gillat knäppa resmål, är väldigt morgontrött, en fena på att lägga tusenbitarspussel, snyfta till romantiska filmer eller liknande. Alltså våga berätta lite anekdoter och personlighetsdrag, beskriva sina djupintressen mm.
Om du nu är en djup person, visa det! Säg att du älskar människor som vågar vara sårbara som ser världen ur ett filosofiskt perspektiv, citera favorit böcker, filmer, fråga om de har läst dem osv. Du märker snart om personen är på ditt spår och kompatibel.
Men tack för ditt svar. Ska försöka förklara mera utvecklande. Antar att jag inte tycker själv att jag är en så intressant person och därför riktar mer frågor till henne.