Anonym (Skinny) skrev 2021-03-08 17:38:48 följande:
Nej jag syftade på om du skulle kunna TÄNKA gå på dejt med någon som var lika fördomsfull som du själv är.
Det var väl det jag anade... du är inte kort! Du använder det som en varm och skön offerkofta.
Jag är själv 172 , singel, introvert och ,tro det eller ej, smal... och vet du.... det går inte att göra någonting åt. Man får gilla läget helt enkelt!
Jobba på din attityd är mitt bästa tips till dig . Det jag mest av allt hänger upp mig på är att du ständigt trycker ner kvinnor/ tjejer med att skriva att alla killar föredrar smala kvinnor/ tjejer.
Jag kan säga att de flesta män/killar föredrar en person som har en personlighet som de finner attraktiv. Du verkar ha missat den biten helt.
Jo, jag är kort då de flesta män är längre än mig.
Kvinnor vill att mannen är längre än henne i klackar. Helst 1 dm eller mer om de får välja.
Vad är det som inte går att göra något åt ? Att du är singel ? Har du provat Tinder ?
Alltså det är ju bara min uppfattning att smala kvinnor har det lättare. De har fler killar att välja mellan. Precis som en man med manligt utseende har det lättare än en man med kvinnligt utseende.
De smala tjejer jag har pratat med eller dejtat har liksom hittat en ny kille väldigt fort. Men så kanske det är för alla tjejer på nätsidor? Men jag tror inte det. Då man ser tjejer som fortfarande hänger på Tinder och inte är de smala ...
Nej,. personligheten blir ju väldigt viktig om man söker något långvarig. Men man hinner ju inte köra känna någon efter en första dejt. Det krävs ju lite fler träffar för det.