Inlägg från: Anonym (Örjan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örjan)

Hur berätta om otrohet?

molly50 skrev 2021-05-19 19:54:15 följande:

Visst är det så.

Men det jag reagerar mest på är att personen ifråga hoppar på mig,och enbart mig,trots att jag inte är den enda som har försökt råda TS att berätta.

Nästan som att det är något personligt agg emot mig,

Kan bero på att det faktisk är ganska kul att trigga igång dig vilket är väldigt enkelt och ofta slutar i rätt humoristiska cirkelargumeteringar som inte leder någon vart utom till till att det blir läge att hämta chipspåsen.
  • Anonym (Örjan)
    molly50 skrev 2021-05-20 20:30:07 följande:

Det är möjligt. Men oavsett så känns det ju inte roligt.

Men han skrev i pm till mig och gav en förklaring.

Så bara så du vet så är du och några fler här mina trollkonton. 

Och du är på mitt humorkonto. Lite kul att du klassar folk som inte delar din svart eller vitt syn på livet som troll. Säger en hel del om dig och din vilja att försöka förstå att alla ser inte på livet på samma sätt som du gör.
  • Anonym (Örjan)
    molly50 skrev 2021-05-20 20:45:07 följande:

Att jag kan argumentera på ett,kanske inte så vuxet,sätt när jag blir provocerad,det erkänner jag.

Men jag skäms inte för att jag tycker det är omoget att roa sig på andras bekostnad.

Och att jag ser det som vuxenmobbning att försöka reta upp någon för att man själv tycker det är roligt är inte heller något jag skäms för.

Därför tänker jag inte ge dig det nöjet.

Så ha en trevlig kväll!

Tack det samma.

Skall jag vara riktigt ärlig har du redan roat mig så jag tackar för det nöjet.
Svar på tråden Hur berätta om otrohet?