Kommer inte över ex
Det kan tyvärr ta lång tid innan dina känslor börjar lägga sig.
Skulle våga gissa att du omedvetet går och hoppas på aty han kommer tillbaka och på så sätt håller du känslorna vid liv.
Det kan tyvärr ta lång tid innan dina känslor börjar lägga sig.
Skulle våga gissa att du omedvetet går och hoppas på aty han kommer tillbaka och på så sätt håller du känslorna vid liv.
Så kan det mycket väl vara... när jag upptäcker att jag tänker på honom så är det ofta, inte alltid med ofta, att han står utanför min dörr helt plötsligt med blommor i handen. Säger förlåt och säger att han gjort sitt livs misstag som lämnat mig... detta trots att jag VET att han inte kommer tillbaka. Tro mig jag vet... han sa saker under vårt förhållande som fick mig att förstå att när han går ur ett förhållande så är han helt klar. Dessutom träffade jag honom en vecka efter vårt avslut för att hämta grejer och jag kände att jag inte var vatten värd. Nu har det gått så pass lång tid dessutom. Men trots att jag vet detta så kommer jag på mig själv med dessa tankar. Men jag puttar bort dem när de kommer.
Ibland kommer sorgen över när jag gör något jag vill eller som jag brukade göra med honom. Men förstår att det också kommer blekna med tiden. Alldeles efter avslutet kunde jag inte ens kolla på film utan att tänka på honom.
Tack!! Man behöver väl bli påmind om att det kommer lätta och att det kommer gå över.
Känner mig helt knäpp då jag har svårt att släppa honom efter en relativt kort relation.
Ja verkligen!!!
Har du lyckats komma över och komma vidare?