• Thu 11 Mar 2021 13:39
    1875 visningar
    66 svar
    66
    1875

    Kåt jämt

    Det känns som att många har det problemet. Främst killar. Undrar hur det kommer sig?


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Sat 13 Mar 2021 07:43
    #13
    Anonym (Theådåra) skrev 2021-03-13 07:42:31 följande:

    Är det nån som behöver mig


    Till vadå?
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Sat 27 Mar 2021 19:15
    #35

    Nu är jag kvällsugen i alla fall. Någon mer?


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Tue 30 Mar 2021 09:08
    #48

    Är män kåtare än kvinnor? Det känns i alla fall så, eller så pratar kvinnor inte lika öppet om det som män. Jag är alltid på och det är lite jobbigt emellanåt.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Sat 10 Apr 2021 12:26
    #63
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-10 12:18:31 följande:
    Undrar samma. Det blir bara jobbigt och sorgligt att ständigt känna att man saknar något.
    Förlåt om jag lägger mig i, men hur gammal är du, om man får fråga? .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Sat 10 Apr 2021 15:31
    #66
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-10 15:28:52 följande:
    Mellan 40 och 50.
    Bingen skrev 2021-04-10 12:38:54 följande:

    Jag kan någonstans förstå din och TS frustration. Samtidigt så är kåthet något fantastiskt. Jag vet att det finns fler människor där ute i vårt avlånga land som känner precis som ni och självklart har pandemin skapat denna form av asociala situation. Men förhoppningsvis så kommer denna pandemi att försvinna o det kommer komma en ljusare framtid. Se då till då att börja vara social o visa då inte så mycket av den frustrationen utan våga ha en dialog med mänkiskor så lovar jag att var och en finner tillslut en glädje med livet.


    Jag har inga problem att träffa någon för tillfälligt sex men det leder sällan till flera möten. Sex är liksom bättre när man kan utforska tillsammans. Tyvärr är det väl så att de männen jag dras till är fel eller så är det fel på mig.

    Har försökt dejta en annan typ av män men blir sällan attraherad då. Så typ gett upp nu. Det skadar för mkt.

    Trist när jag är i min sexuella peak i livet.
    Ok. Jobbigt när man är på sin sexuella peak, tycker jag och inte har det att dela med någon.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
Svar på tråden Kåt jämt