• Underhill

Min man vill inte ha sex med mig

Anonym (Desperat kvinna) skrev 2021-03-17 08:35:51 följande:
    Tack för alla svaren, fick en klump i magen av att läsa som dock. Vill så gärna att allt ska funka mellan oss han är så fin annars. Ikväll ska han bjuda ut mig på middag helt random.. Men jag tror när tillfället är rätt och jag har lite alkohol i kroppen för att få ur mig lina känslor för honom och säga att jag kommer bara bli mer och mer olycklig om det fortsätter såhär. Jag tror också att det kanske är nåt psykiskt för honom men ingen aning om vad det kan vara. Och jag ser bra ut enligt normerna om man får säga så
    Låter klokt att försöka få igång en dialog om det. Risken är ju annars att det tär mer och mer på psyket och relationen. Gick det som tänkt över maten?
  • Underhill
    Anonym (Desperat kvinna) skrev 2021-03-17 08:35:51 följande:
    Tack för alla svaren, fick en klump i magen av att läsa som dock. Vill så gärna att allt ska funka mellan oss han är så fin annars. Ikväll ska han bjuda ut mig på middag helt random.. Men jag tror när tillfället är rätt och jag har lite alkohol i kroppen för att få ur mig lina känslor för honom och säga att jag kommer bara bli mer och mer olycklig om det fortsätter såhär. Jag tror också att det kanske är nåt psykiskt för honom men ingen aning om vad det kan vara. Och jag ser bra ut enligt normerna om man får säga så
    Förresten...hur ser era planer ut annars...tänker på framtid och ER plan med eventuell familj o så. Något ni pratat om? 
  • Underhill
    Anonym (tyvärr) skrev 2021-03-18 09:37:38 följande:
    Det vore ju otroligt dumt av ts att skaffa barn med honom som det ser ut nu. Om sexlivet är så dåligt nu kommer det knappast att bli bättre med småbarn med i bilden.
    Kan inte annat än att hålla med där. Därav frågan :)...bl.a.
Svar på tråden Min man vill inte ha sex med mig