Inlägg från: Anonym (Har varit med förr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har varit med förr)

Min man vill inte ha sex med mig

Gör slut direkt. Det här håller inte för dig! Du har bara ett liv. Tag vara på det!
    En klyscha men en viktig sådan!

Hur orkar ni hålla på och analysera. Huvud personen är bara 25 år (ursäkta anmärkningen) och har ett helt innehållsrikt liv framför henne inkl giftermål, barn, villa, Volvo och hund.
    Kära du bryt och gå vidare i livet! Det är för tidigt att sätta sig i samtalsterapi när din pojkvän har uppenbarliga personliga issues vid tidig ålder. Lycka till och var stark! Det finns många män där ute som längtar efter dig!

....vid 25 år är man vuxen och man har ett helt liv framför sig. Sex är en oerhört viktig del i ett fungerande förhållande. Att vid 25 års ålder börja leva ett platoniskt förhållande är lite för tidigt.
    Det är bättre för båda parter att dela på sig givet situationen.
    Gå vidare du kommer aldrig ångra dig! Gå framåt inte bakåt.

NosensPappa skrev 2021-03-19 14:33:37 följande:

Jo tjenare, vettiga människor...här?

I alla fall, han är väl trött,, blodtryck, blodsocker etc kan vara sånt som stör eller psykologiskt, har ni problem med ekonomi, dämpat humör pga covid eller nåt? Bara bristen på solken kan få lusten att svalna. Kolla över kosten och prova med lite gemensam mortion ute nu när solen tittar fram
     Jag vill helst göra saker med fru som matlagning tillsammans, nåt litet party, ut och göra nåt med barnet och efter det brukar lusten komma också.

........herregud! De har endast varit tillsammans i ynka tre år och de är nere på sex/ en gång i månaden trots att  de redan har talat om det. En kvinna skall inte behöva må dåligt redan vid 25 års ålder pga utebliven mandatory sexrytm. 
    Gå vidare ut genom dörren!
    Anonym (tyvärr) skrev 2021-03-19 16:35:13 följande:
    Har man varit tillsammans i tre år och redan har så allvarliga problem med sexlivet utan att ha barn tillsammans bådar det inte gott för framtiden. Det handlar inte om en liten detalj utan om en rätt stor del av förhållandet som inte fungerar. Om man envetet hänger sig kvar i förhållanden som har dåliga odds från början har man stor risk att bli en av dem som senare skriver trådar om hur sexlivet varit uselt i många år men att de inte klarar av att lämna någon som de skaffat familj och byggt upp ett liv med. Kanske slutar det hela också med att man är otrogen på grund av den sexuella frustrationen.
    Spot on! Så rätt och välformulerat! Cred.
Svar på tråden Min man vill inte ha sex med mig