Inlägg från: NosensPappa |Visa alla inlägg
  • NosensPappa

Min man vill inte ha sex med mig

Anonym (Desperat kvinna) skrev 2021-03-16 09:48:57 följande:

Tjenare gänget, jag hoppades på att få lite tips ni verkar vara så många vettiga personer där ute.

Jo tjenare, vettiga människor...här?

I alla fall, han är väl trött,, blodtryck, blodsocker etc kan vara sånt som stör eller psykologiskt, har ni problem med ekonomi, dämpat humör pga covid eller nåt? Bara bristen på solken kan få lusten att svalna. Kolla över kosten och prova med lite gemensam mortion ute nu när solen tittar fram
     Jag vill helst göra saker med fru som matlagning tillsammans, nåt litet party, ut och göra nåt med barnet och efter det brukar lusten komma också.

• NosensPappa

Ja just det, min fru går igång på vissa tv-serier och filmer, kan ju funka på din man, vi kollade på tex Sons of Anarchy och hon gillade han Jackson så det blev nästan lite jobbigt i sovrummet. hehe det skiljer 20 år mellan oss där jag är den äldre och trögare men jag går igång på att vi gör saker ihop, en gång när jag var jättetrött och somnade när hon kollade på 50 shades så tyckte jag hon var dryg....hon nekar inte om jag får nåt ryck men det är ju lättare för en kvinna som int behöver vara hård när man börjar,får hon för sig att ha sex och snuppen inte vill vara med så brukar det bli slicka tills truten är helt öm, bättre låtsas sova.

Svar på tråden Min man vill inte ha sex med mig