Min man vill inte ha sex med mig
Gör slut direkt. Det här håller inte för dig! Du har bara ett liv. Tag vara på det!
En klyscha men en viktig sådan!
Gör slut direkt. Det här håller inte för dig! Du har bara ett liv. Tag vara på det!
En klyscha men en viktig sådan!
Hur orkar ni hålla på och analysera. Huvud personen är bara 25 år (ursäkta anmärkningen) och har ett helt innehållsrikt liv framför henne inkl giftermål, barn, villa, Volvo och hund.
Kära du bryt och gå vidare i livet! Det är för tidigt att sätta sig i samtalsterapi när din pojkvän har uppenbarliga personliga issues vid tidig ålder. Lycka till och var stark! Det finns många män där ute som längtar efter dig!
....vid 25 år är man vuxen och man har ett helt liv framför sig. Sex är en oerhört viktig del i ett fungerande förhållande. Att vid 25 års ålder börja leva ett platoniskt förhållande är lite för tidigt.
Det är bättre för båda parter att dela på sig givet situationen.
Gå vidare du kommer aldrig ångra dig! Gå framåt inte bakåt.
Jo tjenare, vettiga människor...här?
I alla fall, han är väl trött,, blodtryck, blodsocker etc kan vara sånt som stör eller psykologiskt, har ni problem med ekonomi, dämpat humör pga covid eller nåt? Bara bristen på solken kan få lusten att svalna. Kolla över kosten och prova med lite gemensam mortion ute nu när solen tittar fram
Jag vill helst göra saker med fru som matlagning tillsammans, nåt litet party, ut och göra nåt med barnet och efter det brukar lusten komma också.