Jag blir tvingad till abort
Det enda alternativet är abort, det förstår du nog själv också när du slutar tänka på att de skriker åt dig.
Det enda alternativet är abort, det förstår du nog själv också när du slutar tänka på att de skriker åt dig.
Alltså jag tycker att svaren e sjukt otrevliga, jag är arab så jag vet hur våran kultur är, hans familj har ?godkänt ? mig o dem ÄLSKAR mig, men dem är så moderniserade o visste ätt vi hade sex osv o brydde sig inte, så trodde nt d skulle bli sånthär kaos av att ja blev gravid
Vilken jobbig situation.
Det är ju bara du själv som kan avgöra vad som är bäst för dig.
Jag kan bara tala utifrån mig själv men jag hade aldrig klarat av att gå igenom en abort, hade mått dåligt över det en väldigt lång tid efteråt.
Jag hade behållit barnet, dumpat killen och levt livet med det som kommer bli din största kärlek. Kärleken till en kille kan aldrig jämföras med kärleken till sitt eget barn. Dessutom hade jag inte velat bli "fast" med den killens familj resten av livet om du väljer att fortfarande leva med honom. Tänk att behöva tillräkna alla de elaka och hemska människorna till sin familj.
Bättre att du fokuserar på din familj som stöttar dig i dethär, välj vilka människor du vill ha i din närhet, där inkluderat de som tillkommer oavsett du själv valt eller inte, som killens familj.