• Johannus

    Let´s Dance

    Hej alla dansglada och även ni som inte gillar att dansa. I kväll börjar Let`s Dance och det ska bli kul och följa deltagarna.

    Hoppas vi kan diskutera deltagarna här och heja på dem som är med.

  • Svar på tråden Let´s Dance
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-09 12:57:02 följande:
    Det var Keyyo.
    Ja jag såg i Aftonbladet att det var hon som åkte....Nu är det väl Filip som vinner. Ok han är bra på att dansa, men jag hoppas att det i fortsättningen inte kommer att vara kändisar med hela släktskaper  som tar över hela Let`s Dance. Som det nu varit med Walgrens och Filips mamma, nu han. ...Vanligt folk vill jag se på Let´s Dance som inte är redan i alla program som körs med Svensk tv.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-09 23:06:03 följande:
    Ja jag såg i Aftonbladet att det var hon som åkte....Nu är det väl Filip som vinner. Ok han är bra på att dansa, men jag hoppas att det i fortsättningen inte kommer att vara kändisar med hela släktskaper  som tar över hela Let`s Dance. Som det nu varit med Walgrens och Filips mamma, nu han. ...Vanligt folk vill jag se på Let´s Dance som inte är redan i alla program som körs med Svensk tv.
    Det kan bli Anis också. Av samma orsak.
    Men även t ex Pernilla Wahlgren har ju varit med. Utan att vinna.
    Så det är ju inte alltid de mest kända vinner.
    Sen tycker jag att Philip är bra.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-10 08:25:00 följande:
    Det kan bli Anis också. Av samma orsak.
    Men även t ex Pernilla Wahlgren har ju varit med. Utan att vinna.
    Så det är ju inte alltid de mest kända vinner.
    Sen tycker jag att Philip är bra.
    Nej jag påstår inte att alla det kändisar jag nämnt alltid vunnit utan att vissa kändisar med hela släkten får vara med år efter år....Ex Walgrens där har det i flera år varit någon från släkten med....Finns många kändisar där bara en varit med och antingen vunnit eller åkt ut tidigt, men deras släkt har inte fortsatt att vara med.....Svårt och förklara vad jag menar....
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-10 22:00:57 följande:
    Nej jag påstår inte att alla det kändisar jag nämnt alltid vunnit utan att vissa kändisar med hela släkten får vara med år efter år....Ex Walgrens där har det i flera år varit någon från släkten med....Finns många kändisar där bara en varit med och antingen vunnit eller åkt ut tidigt, men deras släkt har inte fortsatt att vara med.....Svårt och förklara vad jag menar....
    Jo,jag förstår vad du menar. och jag kan till viss del hålla med.
    Men samtidigt så kanske de inte alltid heller får med alla de frågar.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-11 08:13:04 följande:
    Jo,jag förstår vad du menar. och jag kan till viss del hålla med.
    Men samtidigt så kanske de inte alltid heller får med alla de frågar.
    Nä inte alla, men frågar man allmänheten så har man större chans att fler skulle vilja ställa upp...Sverige är ett långt land.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-11 20:03:09 följande:
    Nä inte alla, men frågar man allmänheten så har man större chans att fler skulle vilja ställa upp...Sverige är ett långt land.
    Ja,det är möjligt.
    Men risken finns att programmet inte skulle bli lika populärt då.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-11 20:40:47 följande:
    Ja,det är möjligt.
    Men risken finns att programmet inte skulle bli lika populärt då.
    Varför inte?....Det är väl dansen man tittar på inte personen. Kändisar har redan sån publicitet både i tv, radio och tidningar så det räcker och blir över . Inte bara i Sverige även utomlands.

    Nästan alla tv program görs på kändisar den ena rikare än den andra.....För mig räcker det i alla fall.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-11 21:47:38 följande:
    Varför inte?....Det är väl dansen man tittar på inte personen. Kändisar har redan sån publicitet både i tv, radio och tidningar så det räcker och blir över . Inte bara i Sverige även utomlands.

    Nästan alla tv program görs på kändisar den ena rikare än den andra.....För mig räcker det i alla fall.
    Ja,för dig och mig kanske det räcker.
    Men för många andra (de som röstar på personen och inte dansen) så skulle det kanske inte bli lika roligt.
    Och då skulle de kunna förlora tittare på det.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-12 08:30:44 följande:
    Ja,för dig och mig kanske det räcker.
    Men för många andra (de som röstar på personen och inte dansen) så skulle det kanske inte bli lika roligt.
    Och då skulle de kunna förlora tittare på det.
    Kanske till en början att det skulle förlora tittare, men sen kanske öka igen då folk fattar att det inte bara är kändisar man vill se på tv.

    Robinson har inga kändisar och folk tittar.
    Farmen
    Bonde söker fru

    Om dessa skulle bytas till kändisprogram skulle jag nog sluta titta på tv.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-12 19:29:43 följande:
    Kanske till en början att det skulle förlora tittare, men sen kanske öka igen då folk fattar att det inte bara är kändisar man vill se på tv.

    Robinson har inga kändisar och folk tittar.
    Farmen
    Bonde söker fru

    Om dessa skulle bytas till kändisprogram skulle jag nog sluta titta på tv.
    Ja,det är nog olika vad man tycker.
Svar på tråden Let´s Dance