Inlägg från: Anonym (Vill ha en 4a!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill ha en 4a!)

Svårt att bli gravid men har barn

Jag har 3 barn födda 10, 12 och 14, jag själv blir 30 om 3 månader. Vi har haft 1 tidigt missfall (2019) plus 2 missed abortions i vecka 7 (2019 och 2020). Nu är vi på 6e försöket sedan senaste förlusten men inget verkar hända... har tappat stinget och sexet blir mer och mer schemalagt och konstgjort! :(

Anonym (Vi med!) skrev 2021-03-24 22:04:15 följande:

Vi med!

Vi försöker också få en 4:a

Jag har tre barn sedan innan och jag har blivit oplanerat gravid två gånger och den tredje tog sig på andra försöket.

Nu har jag och min man försökt sedan Oktober 2019 och har på denna tid fått ett MA och ett MF

Det är inget fel på någon av oss

Konstigt är det allt

Får jag fråga hur gammal du är? :)

Mina andra barn har också varit oplanerade och kommit till på första försöket. Nu när jag väl blir gravid, tar det 6-8 månader, men sen får jag bara mf och ma :(
    Anonym (Vi med!) skrev 2021-03-25 19:48:18 följande:

Absolut

Jag fyller 35 nu i Juni och min man är 36

Så jag tycker inte att det ska vara några problem

Jag var 33 när vi började försöka

Hur gamla är ni?

Nej ni borde ha goda chanser åldersmässigt!

Jag är 30 och min man 32. Nu har jag typ 1 diabeted sedan 24 år tillbaka, så vet inte om det är det som påverkar min fertilitet och även mina mf.. sjukvården tror det och vill jag får bättre värden innan vi ev. söker för utredning. Så nu har jag jobbat på mitt blodsocker sedan vårt senaste ma men ännu inget plus... det är så frustrerande! :(
Svar på tråden Svårt att bli gravid men har barn