Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Mitt liv förstördes av alla lögner

Snälla du säg inte att du ger henne fler chanser. Det är aldrig, aldrig ditt fel att människor gör fel emot dig, men ge inte de fler chanser ifall de gjort dig fel flera gånger. 

Det bästa för dig är att släppa henne helt ifrån ditt liv. Var ledsen och gråt ut ordentligt ett tag, sedan ta tag i dig själv och bara satsa och fokusera på dig själv en period. Bygg upp dig själv till den starkaste personen någonsin. 

Det är farligt att bli kär i någon. Speciellt i fel person. Det bästa är att typ alltid hålla en liten del av sig själv kvar hos sig, som man aldrig ger till någon annan. Den biten som gör att du alltid kan återgå till dig själv när någon person gör dig fel, en bit som får dig stark, får dig att tänka resonligt och smart.

Att fortsätta med henne eller ge henne fler chanser gräver din grav mer och mer. 

• Anonym (E)

Ja men hon har ju ljugit gång på gång och gjort fel mot dig? Varför skulle hon någonsin ändra sig när hon inte verkar ha respekt nog för dig och verkar vara med dig bara för att du aldrig låter henne gå vad hon än gör? Tro mig, du SLÖSAR verkligen tid och år på henne som du aldrig får tillbaka. Någonstans inom dig vet du att det är fel att stanna med en person som gör såhär mot dig. Du behöver skaffa lite självrespekt och självkänsla, för du kommer bara respektera dig själv mindre och mindre om du stannar med henne!

Jag var med en kille som ljög och ljög och ljög, ändrade i historier rakt i mitt ansikte, var otrogen och skrev även med andra bakom min rygg. Jag var så svag för honom att jag inte ens kan beskriva, min självrespekt och självkänsla var i botten så länge jag stannade med honom, och hade absolut INGEN tillit vad han än sa till mig. Det var en blessing sen när han väl gjorde slut med mig, även om det gjorde ont som själva fan- så byggde jag upp mig själv så pass efteråt att jag kom över honom helt och slapp hans toxic skit och lögner. Är så arg nu i efterhand att jag lät mig vara så svag för honom och att jag lät honom göra som han gjorde, han gjorde mig så svag. Kommer aldrig mer tillåta någon göra så mot mig!

Svar på tråden Mitt liv förstördes av alla lögner