Mitt liv förstördes av alla lögner
Ok? Men jag tycker man har all rätt att ljuga om sitt tidigare liv om man är tillsammans med någon som tänker sämre om en på grund av det tidigare livet.
När jag var yngre så jag söt och oskuldsfull ut och vissa killar drogs till det. Jag undvek dem oftast, för jag märkte snabbt att de inte skulle acceptera mig fullt ut. Men ibland var det ju någon som jag var intresserad av tillbaka. Då var det besvärligt, eftersom de här killarna limmade på mig egenskaper som jag inte hade. Gärna feminina egenskaper som blyghet och oskuldsfullhet. Många gånger krockade deras bild av mig med min egen bild av mig och jag hade svårt att värja mig mot deras föreställning kring vem jag var. Jag var den som gjorde slut, och det berodde alltid på att jag kände att jag inte ville vara den där fina flickan som de ville ha mig till att vara. Jag ville vara mig själv.
Hon kunde inte lita på att du skulle acceptera hennes tidigare liv helt enkelt. Jag förstår inte att hon vill vara tillsammans med dig ändå. Hon måste vara väldigt kär och du håller på att sabba det helt.