Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2021

molly50 skrev 2021-05-06 08:44:36 följande:
    Jag har tyvärr redan blivit spoilad då jag av misstag råkade klicka in mig på en tråd på facebook. I en Robinsingrupp.
    Jag tänker inte berätta något ifall alla inte har sett.
    Samma hände mig och jag var tvungen att titta på play....Men hoppas alla håller tyst om vad som händer där så alla hinner titta.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-06 18:41:47 följande:
    Många som inte är någon muntergök
    Håller med dig.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-06 19:40:30 följande:
    Inget emot att William vann. Men jag hade unnat Andreas det också.
    Hade också unnat Andreas att vinna. William har vunnit så ofta nu.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-09 20:35:40 följande:
    Anders förbannad vilket jag förstår
    Förstår också att Anders var förbannad . Dessa två har skitit i Reglerna. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-09 20:38:04 följande:
    Jag undrar om även Wilma har ätit av maten och godiset de fuskade till sig.
    I så fall borde ju även hon åka ut.
    Om hon varit medveten om fusket.
    Funderade också att Wilma borde ha sett all den maten som köptes av Elias och Sofia...Varför togs dem inte på bar gärning direkt Elias, Sofia och Alexander är i alla fall direkt skyldiga till fusket, men även Wilma .
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-09 21:12:23 följande:
    Trist att Olivia blev följeslagare
    Två giriga får nu pakta i hop.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-09 21:26:53 följande:
    Trist med så många extra röster
    Trist att Joanna fick alla extra röster.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-09 21:48:12 följande:
    Ja,fast enligt vad Sofia har skrivit på sin instagram så har Wilma inte gjort det. Och inte vetat om fusket.
    Jag vet inte vad jag ska tro.

Ja,det är de absolut.
    Då undrar jag vart Sofia, Elias och Alexander åt all den mat dom köpte.....Någonstans skulle väl Wilma blivit ensam under den tiden det andra satt och åt...
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-09 21:54:35 följande:
    Andreas ute, trist
    Verkligen trist att Andreas åkte.....Hoppas han kommer tillbaka från Gränslandet.
  • Johannus
    Beccus skrev 2021-05-10 17:43:26 följande:
    Angående fusket i Gränslandet och Wilma så stod det såhär i en av lokaltidningarna:
    " alla tre var oerhört puschande på att jag skulle vara delaktig. När man står inför en sådan grupp där alla är äldre och starkare och man själv är både fysiskt och psykiskt sårbar är det väldigt svårt att stå emot, men jag gjorde det trots påtryckningar."
    Det är wilmas egna ord. Hon visste, men ville inte vara delaktig och även rädd för påtryckningar från Sofia, Alex o Elias.
    Bra gjort av Wilma om det är hennes ord. Tror nog att reglerna gås igenom innan inspelning görs och då ska reglerna följas.  Sofia , Elias och Alex sket i reglerna och helt rätt att dem blev diskade.
Svar på tråden Robinson 2021