Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2021

Nandez skrev 2021-05-23 20:59:15 följande:
    Vilken min hos dom andra när Ludde kommer tillbaka igen
    Ja det lär vara kul och se deras min.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-23 21:19:18 följande:
    Stackars Rikard
    Vad hände Rickard? Var ut en sväng och såg inte....
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-23 21:29:34 följande:
    Joanna bara gnäller.
    Ja hon gnäller och missunnar alla andra. Hoppas hon åker ut. Hoppas verkligen att Ludde hjälper till att rösta ut henne.
  • Johannus

Usch reklam när det är spännande......Låt det stå Joanna.....Sen kommer ju Ludde och Andreas in och Ludde får ge sin röst.....Joanna ut. Gnäll slut.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-05-23 21:51:32 följande:
    Nej, inte Rikard
    Säger desamma inte Rickard...Kommer att sakna honom.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-23 21:52:37 följande:
    Han har i alla fall rätt i att ingen av dem är nå´n Robinson.
    Han hade själv varit det,mer än de andra.
    Ja Rickard lever ju i vildmarken så helt klart hade han klarat ensam Robinson, men med denna förödande tjej pakt så tar man ut den som klarar livet i ödemarken helt klart bäst.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-23 21:52:57 följande:
    Lite dåligt av Rikard att säga så
    Rickard såg att alla andra var statsbor som bara glider på bananskal....Hade någon av det andra varit ensamma hade det aldrig klarat detta, förutom möjligen Dennis, men ingen av tjejerna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-23 21:57:30 följande:
    William ute
    Han åkte ut för att han var omöjligt bra i alla tävlingar....Det var väntat när han inte hade immunitet mer.
  • Johannus

Jag tror att Dennis fick kalla fötter av att Rickard sa att Joanna ville ha ut Dennis för han var osäker på om Rickard pratade sanning och då gick han till tjejerna och sa att alla skulle rösta ut Rickard. Om det är så så skulle jag inte vela att Dennis kommer till final. Bara nåt jag kom att tänka på.

Nu hoppas jag att det är Ludde och Andreas i final.

Har sett reklam om att Robinson Australien går att strima....Är det någon av er som kommer att göra det? Jag tänkte att jag ska börja titta för det är så roliga tävlingar i deras Robinson. Hojta till i så fall så öppnar vi en tråd om programmet.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-05-24 17:59:49 följande:
    Trist men tror inte att han skulle vunnit  i slutändan
    Kanske inte, men det väntar jag inte heller av Anki, Annika,...
Svar på tråden Robinson 2021