• Anonym (Sexälskare)

Orgasmhjälp tack!

Kvinna och ca 40 som mer eller mindre aldrig får/fått orgasm - tragiskt javisst! Minns inte när jag fick en senast... varken tillsammans med mannen eller själv, tyvärr. Älskar sex, mer begär och kåthet än mannen (kanske för att jag aldrig blir 100procent tillfredsställd) och har gärna sex en hel kväll om tillfälle ges. Älskar att ha barnvakt och kunna njuta loss hemma. Öppen för det mesta. Blir rejält vår och kåt, säger inte nej att testa nytt eller prova leksaker... men inget hjälper! Det går inte för mig. Kommer till en gräns, men tippar inte över...

Fött tre barn, alla bor hemma. Känner mig ganska rymlig där nere så penetrerande sex känns knappt alls fast maken är över medel och ganska lång penis som oftast blir ordentligt hård.

Har okej knip. Försöker knipträna. Har knipkulor och kan använda dem utan problem.

Vad sjutton ska jag hitta på?!

Snart känns det som om jag vill sluta ha sex om man som 40åring aldrig ska få orgasmer och njuta fullt ut och mannen inte ska gå känna att han lyckas helt även om han enträget jobbar på och försöker.... han vill verkligen få mig att njuta, men det klickar inte helt!

• Svar på tråden Orgasmhjälp tack!
  • Anonym (Hmm)

Jag skulle gå på sprattelknappen ... med tungan.

• Anonym (Sexälskare)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-03-21 21:16:43 följande:

Jag skulle gå på sprattelknappen ... med tungan.

Sprattelknapp?!

Oralsex? Fungerar inte... privat i alla möjliga hastigheter, rytmer, ställningar. Med fler utan hjälpmedel, med eller utan dildo, med eller utan vibrator, fingrar i slidan...

Tillslut ger jag upp då det inte kommer vidare till orgasm trots mer än 20-30 min slickande.
  • Anonym (Anna)

Prova med en urdiskad roll on med olja i, använd på kliroris.

Fokusera på kliroris vid oralt/sugslicka.

• Anonym (Anonymis)

Okej. Här får du.

Be mannen göra "morotbåt" med munnen över klitoris. Alltså blås med munnen på huden så det blir pruttljud. Antingen lite löst eller hårdare. Och han ska ta ett djupt andetag så vibrationen räcker länge, och sen ta nya andetag - såklart. Man får skratta under tiden, för ljudet är hysteriskt roligt, speciellt om man är riktigt våt. Men det går inte att låta bli att komma. Och komma skrattandes är fan eufori.

Ge det ett försök, kommunicera, testa!

• Anonym (Sexälskare)
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-21 21:46:10 följande:

Prova med en urdiskad roll on med olja i, använd på kliroris.

Fokusera på kliroris vid oralt/sugslicka.

Har alla möjliga små trollstavar och vibratorer, ägg, trollstav osv.

Har ingen roll-on och vad skulle olja tillföra? Har olika glidmedel, vatten - silikonbaserade, och sådan som ska hetta till det. Aldrig problem med vätan, rinner till vara jag tänker på sex eller tex att slickas... så finns alltid lätt tillgängligt och aldrig behövt glidmedels för sexets skull.

Men är det värt att köpa och tömma en roll on när övrigt ej hjälpt?

Ursäkta uppgivenhet. Lät lite långsökt.
  • Gaskarl

Har du låtit din man fista dig, bli ordentligt uppfylld.

• Anonym (Sexälskare)
    Gaskarl skrev 2021-03-21 22:20:55 följande:

Har du låtit din man fista dig, bli ordentligt uppfylld.

Nej inte provat eller pratat om det.
  • Anonym (---)

Har du provat en lufttrycksvibrator?
    Ibland när jag är mycket nära att komma, men av någon anledning känner att det inte kommer gå att komma över gränsen kan det hjälpa att mentalt tänka "nej, jag får inte", "det får inte gå än", "vänta lite" osv... märkligt nog blir det då lättare att få orgasm.

• Anonym (Själv)

Jag tror att du behöver lära dig hur du kan få orgasm på egen hand först innan du försöker med din man. Ta egen tid till detta! Det finns flera sätt att få orgasm på som kvinna och man behöver alls inte vara tajt för att få orgasm. Flera olika punkter finns dessutom på utsidan.

Det finns också massor av info om hur man kan gå tillväga för att nå hela vägen.

Googla på detta så hittar du pedagogiska bilder över var punkterna sitter och hur de vanligtvis fungerar. Prova dig sedan fram för att de hur det känns för dig. Alla är olika och msn måste verkligen prova sig fram för att hitta vad som passar en själv.

• Lark

Nu tar jag mig säkert vatten över huvudet och tonvis med kvinnor som kommer att stena mig på öppen gata.

Talar bara från egen erfarenhet.

Visst... klittan är jättebra... variation 

Men jag skulle lägga fokus på fittans inre framsida.
    Ligg på rygg... killen för in pekfinger och långfinger i fittan med handflatan uppåt.

Massera insidan på fittan genom att böja fingrarna. Sitter inte bara g-punkt där... sitter en väldans massa punkter där.
    Olika hastigheter. Ju mer hon stönar - desto mer massage.
    Till slut ska dina fingrar "skaka" - precis som en vibrerande dildo.

Och naturligtvis ska mannen slicka fitta/klitoris på samma gång.

Svar på tråden Orgasmhjälp tack!