Orgasmhjälp tack!
Kvinna och ca 40 som mer eller mindre aldrig får/fått orgasm - tragiskt javisst! Minns inte när jag fick en senast... varken tillsammans med mannen eller själv, tyvärr. Älskar sex, mer begär och kåthet än mannen (kanske för att jag aldrig blir 100procent tillfredsställd) och har gärna sex en hel kväll om tillfälle ges. Älskar att ha barnvakt och kunna njuta loss hemma. Öppen för det mesta. Blir rejält vår och kåt, säger inte nej att testa nytt eller prova leksaker... men inget hjälper! Det går inte för mig. Kommer till en gräns, men tippar inte över...
Fött tre barn, alla bor hemma. Känner mig ganska rymlig där nere så penetrerande sex känns knappt alls fast maken är över medel och ganska lång penis som oftast blir ordentligt hård.
Har okej knip. Försöker knipträna. Har knipkulor och kan använda dem utan problem.
Vad sjutton ska jag hitta på?!
Snart känns det som om jag vill sluta ha sex om man som 40åring aldrig ska få orgasmer och njuta fullt ut och mannen inte ska gå känna att han lyckas helt även om han enträget jobbar på och försöker.... han vill verkligen få mig att njuta, men det klickar inte helt!