Inlägg från: Anonym (FYI) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FYI)

Något fel på testlagrets gravtester?!

Nej det är inga fel på stickorna. Det är CB som är förvirrande för de visar fel antar veckor, enligt en BM skulle du vara 4-5 veckor gravid eftersom man räknar från senaste mensens första dag, men CB räknar från antingen ÄL eller när ägget fäster i kroppen en vecka senare. Läs instruktionerna så står det där.

• Anonym (FYI)
    Anonym (Kelli) skrev 2021-03-22 07:53:55 följande:
    Jag vet att dom visar från befruktningen? Men när jag jämför andras stickor på denna sida när dom fått plus på äl+14 så är dom betydligt starkare än mitt, när dom också fått 2-3 på cb. Därför förstår jag inte hur jag kan få svagt på testlagret stickan o samtidigt få 2-3 veckor på cb.
    Därför att du i den veckan har väldigt låga hormonhalter. Och du kan inte jämföra mot andras resultat eftersom de nivåerna är individuella.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Kelli) skrev 2021-03-22 13:36:45 följande:
    Du menar att clearblue testen stämmer? Alltså att man är i vecka 2-3 enligt dom (4-5 enligt bm) o att man ändå kan få svagt streck den veckan?
    Ja så är det. När du är runt bim är det inte alls säkert att du får starka utslag. Det fick inte jag heller när jag var gravid.
Svar på tråden Något fel på testlagrets gravtester?!