Fråga till kvinnor - hade du kunnat ha sex med en transman?
Skulle du eller går det bort?
Nej. Folk får kalla sig vad de vill men i mina ögon är man inte en man om man föds som en kvinna för att sedan göra om sig till en man. Bara vetskapen om det skulle göra mig avtänd. Kuk eller ej, man hade sett att det inte är en riktig kuk.
Det vet jag nog inte förrän jag står där och har fallit för en transman. Jag tror att jag åtminstone hade givit det ett försök.
Jag klarar inte ens gemene sojapojke. Så FETNEJ!
Tack, jag ska ha det i åtanke om jag skaffar en hund.
Jag är vad man kallar super straight så nej, jag skulle inte kunna ha sex med en transman, kuk eller ej.
Nej. Jag uppskattar en riktig kuk på min man.
Ja, inga problem alls.
Aldrig i livet. Jag skulle inte ens vilja ha sex med en bisexuell man. Jag har inget emot hur andra väljer att leva sina liv och har flera homosexuella vänner, både män och kvinnor, men jag själv vill ha straight normalt sex med en riktig man som gillar kvinnor.
Aldrig i livet. Jag skulle inte ens vilja ha sex med en bisexuell man. Jag har inget emot hur andra väljer att leva sina liv och har flera homosexuella vänner, både män och kvinnor, men jag själv vill ha straight normalt sex med en riktig man som gillar kvinnor.
Haha jag läste Fransman haha
Haha jag läste Fransman haha
Jag med först hahaha
Men det har jag ju haft så får svara ja på den frågan!
Då jag är heterosexuell, inte pansexuell, så blir det ett 'nej' för min del. Jag kan faktiskt tycka att en del transmän är fysiskt attraktiva, men problem skulle uppstå då det vankas sex, så lika bra att tacka nej redan från första början.