• Anonym (Anonym)

Fråga till kvinnor - hade du kunnat ha sex med en transman?

Skulle du eller går det bort?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor - hade du kunnat ha sex med en transman?
  • Anonym (L)

Nej. Folk får kalla sig vad de vill men i mina ögon är man inte en man om man föds som en kvinna för att sedan göra om sig till en man. Bara vetskapen om det skulle göra mig avtänd. Kuk eller ej, man hade sett att det inte är en riktig kuk.

• Anonym (Kanske)

Det vet jag nog inte förrän jag står där och har fallit för en transman. Jag tror att jag åtminstone hade givit det ett försök.

• Anonym (Antiglobalist)

Jag klarar inte ens gemene sojapojke. Så FETNEJ!

• Anonym (Poff)

Tack, jag ska ha det i åtanke om jag skaffar en hund. 

Anonym (Antiglobalist) skrev 2021-03-23 12:45:17 följande:
  • Anonym (nix)

Jag är vad man kallar super straight så nej, jag skulle inte kunna ha sex med en transman, kuk eller ej. 

• Anonym (J)

Nej. Jag uppskattar en riktig kuk på min man.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-03-23 12:13:34 följande:

Skulle du eller går det bort?

Definitivt inte. Jag vill ha en man som har alla manliga attribut och en medfödd, riktig kuk. Även om de har genomgått könskorrigering så har de ingen normal fungerande kuk.

Har vänner och nära anhörig som är trans och jag ser dem självklart som de män/kvinnor de är men jag skulle inte kunna ha ett förhållande/ha sex med en transman.
  • Anonym (E)

Ja, inga problem alls.

• Anonym (No way)

Aldrig i livet. Jag skulle inte ens vilja ha sex med en bisexuell man. Jag har inget emot hur andra väljer att leva sina liv och har flera homosexuella vänner, både män och kvinnor, men jag själv vill ha straight normalt sex med en riktig man som gillar kvinnor.

• Anonym (Ylva)
    Anonym (No way) skrev 2021-03-25 04:44:40 följande:

Aldrig i livet. Jag skulle inte ens vilja ha sex med en bisexuell man. Jag har inget emot hur andra väljer att leva sina liv och har flera homosexuella vänner, både män och kvinnor, men jag själv vill ha straight normalt sex med en riktig man som gillar kvinnor.

Precis min inställning.
  • Grossglanz

Haha jag läste Fransman haha

• Anonym (No way)
    Grossglanz skrev 2021-03-25 14:04:24 följande:

Haha jag läste Fransman haha

Jag med först hahaha

Men det har jag ju haft så får svara ja på den frågan!
  • Grossglanz
    Anonym (No way) skrev 2021-03-28 18:00:05 följande:

Jag med först hahaha

Men det har jag ju haft så får svara ja på den frågan!

Haha:D:D
  • MammAmma

Då jag är heterosexuell, inte pansexuell, så blir det ett 'nej' för min del. Jag kan faktiskt tycka att en del transmän är fysiskt attraktiva, men problem skulle uppstå då det vankas sex, så lika bra att tacka nej redan från första början.

Svar på tråden Fråga till kvinnor - hade du kunnat ha sex med en transman?