• Anonym (Nervös)

Dildoparty?

Jag har blivit inbjuden till ett dildoparty och tackat ja men har ingen aning om hur det går till! Har nämligen aldrig varit på något sådant förut och är orolig att jag ska få fnissattacker eller tycka att det är pinsamt och obekvämt. Är nämligen ganska pryd av mig men samtidigt, i detta fall, nyfiken.

Vill väldigt gärna att ni delar med er av era erfarenheter av dildopartyn..

• Svar på tråden Dildoparty?
  • Fiaflopp

Haha alla kommer fnissa,tro mig!!
    Det är det som är det roliga....

• xxmeyaxx

Jag har haft ett sexparty och då var vi både killar och tjejer. Det kommer dit en försäljare som har med sig en stor väska med olika prylar på som du och dina vänner få smaka, känna och lukta på! Hittar du något du vill ha, så beställer du detta i enrum med försäljaren.

• Ekorrfamiljen

Halva nöjet är väl att få sitta där och rodna och fnissa och förfasas över storlekar och former man inte ens i sin vildaste fantasi kunde ana fanns.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • xxmeyaxx

Haha. Vi såg en som seriöst var 50 cm lång. Röd. Jag trodde jag skulle dö..

• xxmeyaxx

Om ni vill kan jag lägga ut den i galleriet så får ni se.
    Vi knäppte självklart kort på den. haha!

• rastom32

Jag har själv varit försäljare för sexleksaker i över ett halvår och jag har nog inte upplevt ett party där det inte fnissades - det hör liksom till Du får säkert en kul stund, bara lugn

*S*

• Ekorrfamiljen
    xxmeyaxx: Ja! Låt oss se och förfasas.. eller kanske förföras.
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • xxmeyaxx

Haha, lägger ut den nu. Den kommer att vara i händerna på en vän.

• rastom32

Då kikar jag med... jag brukade ha en med mig, fast den var naturfärgad... mest på skämt, fast en gång fick jag faktiskt en såld

*S*

Svar på tråden Dildoparty?